Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW 318 ti Compact -96 (Nu prissänkt!)
2351 besök totalt
Christian Eick
Wimbach
Här sen Aug 2004
Inlägg: 1233


Trådstartare
S: BMW 318 ti Compact -96 (Nu prissänkt!)


BMW 318 ti Compact -96

14100 mil
Silvermetallic (Arktissilber)
AC (manuell, men fullt fungerande)
BMW originalstereo, ej CD
Fullstämplad servicebok
Nya bromsskivor och belägg runtom Juni -04
Nyservad (Inspektion II) Juni-05
Spindelled fram bytt Juni -05
Nya stötdämpare och fjädrar bak Juli -05
15" original alufälgar med Pirelli P6000 205/60-15 (3-4 mm mönster)
15" plåtfälgar med originalkapslar med dubbdäck (gått 2 vintrar)
3 ägare inkl. mig
Regnr: UZG 587

Jag åkte ner till Schoer Automobile utanför Lübeck på midsommarafton 2004 och hämtade
bilen själv och tog in den i Sverige vid mätarställningen 12600 mil. Den ursprungliga planen
var att börja modifiera den för banträffar, men det blev aldrig av så nästa ägare kan säkert
hitta på något roligt med den istället.

Pris: 40000 kr

_________________
Nordschleife: 626 varv
Citera
Christian Eick
Wimbach
Här sen Aug 2004
Inlägg: 1233


Trådstartare
Lyfter efter 5 månader, moderatorerna kan ju i alla fall inte anklaga mig för att lyfta för ofta...

Vad jag misstänkte redan i juli, men inte visste till 100%, var att jag skulle flytta till Tyskland i oktober. Nu när jag bott här ett par månader inser jag att jag lika gärna kan sälja BMW:n som alltså står hemma i Svedala hos mina föräldrar. Vid det här laget har den rullat ca 14300 mil och besiktigades utan anmärkning i slutet av oktober. Den nya prisidén är 40 000 kr. PM:a eller maila på christian.eick@xlntmarketing.com vid intresse!

_________________
Nordschleife: 626 varv
Citera
Christian Eick
Wimbach
Här sen Aug 2004
Inlägg: 1233


Trådstartare
Efter ytterligare nästan 5 mån är det dags för nästa lyft! Har inte brytt mig om BMW:n på ett bra tag men eftersom bruks-Volvon är såld och jag har hittat ett mkt intressant objekt här nere som jag vill köpa så är det dags att verkligen sälja av Compacten för att få loss pengarna!

För info, se ovan. Det nya priset är 40.000 kr!

_________________
Nordschleife: 626 varv
Citera
krister Andersson
Finspång - Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2487



Som FD Compact ägare , både 318 och 323 ti , så är det en väldigt rolig och välbalanserad bil thumbs up .

_________________
Krister Andersson.
Finspång - Kalix

BMW 325ti
En upptagen Man
Citera
Claes Haglund
Brämhult
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4468



Finns denna bil fortfarande kvar?

_________________
Claes Haglund

Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen
Citera
Christian Eick
Wimbach
Här sen Aug 2004
Inlägg: 1233


Trådstartare
Claes Haglund skrev:
Finns denna bil fortfarande kvar?


Japp!

_________________
Nordschleife: 626 varv
Citera
Christian Eick
Wimbach
Här sen Aug 2004
Inlägg: 1233


Trådstartare
NYTT PRIS!!! 40.000 kr!!!

Kom igen nu grabbar och tjejer, är det inte dags att köra lite 318 ti Compact?!

Bilen har knappt använts på 7 månader och den som köper bilen sponsrar ett par vettiga däck och ett H&R-Clubsport-chassi till Clion, det är ju ett köpargument om något!

_________________
Nordschleife: 626 varv
Citera
C.Svensson
Helsingborg
Här sen Sep 2005
Inlägg: 53



Intressant

Är väldigt sugen på en compact. Måste bara bli av med ett gäng E28:or först. Jag hör av mig så fort som jag har möjlighet till affär, om bilen finns kvar då vill säga...

_________________
Conny Svensson
Citera
Christian Eick
Wimbach
Här sen Aug 2004
Inlägg: 1233


Trådstartare
Såld!

_________________
Nordschleife: 626 varv
Citera
SÄLJES
S: BMW 318 ti Compact -96 (Nu prissänkt!)
2351 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande