| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Så kan man också göra :) (film)
|
2788 besök totalt |
|
Han är inte helt obegåvad
http://media.putfile.com/LOMEJORDERA _________________ /Lars Aldebo Subaru BRZ |
||||
|
Ja, men det är ju inte heller alla som fått en bilmodell uppkallad efter sig(clio Ragnotti).
Sedan skulle jag vilja tillägga att folk som lägger musik över motorljud borde hängas upp i testiklarna. _________________ Johan Liedholm Ford Fiesta -06 VW ID3 |
||||
|
Ser lite lustigt ut när de speedat upp filmen som de gjort där.
Men han verkar ha hyfsad hård chassiesättning i alla fall studs studs
|
||||
speedat upp ?
han kör ju så.... _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Jo, kolla på hur folket bredvid banan rör sig i andra halvan av filmsnutten, ser rätt kul ut när de viftar på armar, ben m.m. som i gamla stumfilmer
|
||||
|
Aldrig fel med lite Renault asfaltsrally på natten.
Man blir ju nästan lite sugen på en Clio 16v. Fast den är rätt lik min bil under skalet
Brukar går rätt bra på de där asfaltsrallyna.
_________________ Renault 5 GTE -88 |
||||
|
_________________ Lars Wennberg ----------------- Audi S4 -92 (bruksbil) Golf GTi 16v -87/-91 (Pågående projekt) 242DL-T -75, flippfront å allmännt råball! (Pågående projekt) |
||||
Sekunderna verkade inte stämma riktigt Verkar vara något uppspeedat..
_________________ Rachid Rachid |
||||
Ne...ingen handbroms.. Lyssnar man på motorljudet verkar det inte speedat. Men det kan ju vara fram och tillbaka så. Ännu ett bevis att man måste hiva upp en grävling på sladd för att den ska styra
_________________ Daniel Steiner |
||||
|
|
||||
Nej han vänsterbromsar dvs gasar och bromsar samtidigt, på rallybilar har man en bromsvåg där det går att ställa bromsverkan fram och bak. Han har säkert väldigt mycket bromsverkan bak. Dock drar han nog lite i kryckan då och då. Att lägga musik ovanpå motorljud är en dödssynd. _________________ Avregistrerad användare |
||||
|
Karn kan ratta iaf synd bara på musiken som sabbade väljudet från motorn.
Har saknat min 16 V sen den dagen jag sålde den .... men clio sporten som man åker med nu duger rätt bra den med
_________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||||
|
Förställ och allt...
Det faktum att inga av de bakhjulsdrivna stallen ville signa honom lät han iaf inte sig hindras av. Jag gillar speciellt kombon 02:57 in i filmen. Kanske den första rallygrävlingen som bränner lika mycket framdäck som bakdäck?
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
Håller med, kanon musik men vilka är det som spelar den andra låten en gamal Pogues låt är det iallafall
_________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage
|
||||
![]() |
Bilder o videos
|
2788 besök totalt |