Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Bild & Film fråga...
1228 besök totalt
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Trådstartare
Bild & Film fråga...

Jag har en fråga till dom som är moderatorer i denna tråden:Ni är ruskigt snabba att ta bort filmer/bilder som ej passar in här enligt reglerna men alla dessa trådar som startas UTAN att det står Bild/Film i rubriken görs det inte ett skit åt,när ska dessa regelbrottslingar tas "hand" om?Rätt ska vara rätt har jag fått PM om förr och då ska det vara så åt alla håll! Well,that's about it folk's...

Folxam
Eskilstuna
Här sen Feb 2004

Lars Falk skrev:
I detta forumet handlar trådarna om bilar, banor och slikt som på något sätt har anknytning till vår banåkahobby.
Bilder från träffar kör vi i eftersnacksforumet.

Det står inget i "reglerna" om att man ska specifiera trådinnehållet i rubriken, däremot avhandlar "reglerna" innehållet ...

Med andra ord så platsar bilder/film från ett race från Knutstorp här, men inte en film på nån som börnar på en parkeringsplats etc ...

Örebro
Här sen Feb 2004

Trådstartare
Så du har också blivit moderator???Står det inget om i din profil vad jag sett???Då är reglerna ändrade sen jag fick fan sist för att jag EJ skrev så här i rubriken: Bild:bla bla bla...ja ja,det är väl lättare att inte ha dessa regler förstår jag

Edit:lägger till från mitt första inlägg så det ej blir något om det: Jag har en fråga till dom som är moderatorer i denna tråden Därav att jag undrade om du också blivit moderator.

Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Folxams inlägg förklarar allt.
om det duger så går jag som hjälpmoderator i god för Folxams citat skrivet av moderator Lars Falk.

Örebro
Här sen Feb 2004

Trådstartare
Anton Lillsund skrev:
Folxams inlägg förklarar allt.
om det duger så går jag som hjälpmoderator i god för Folxams citat skrivet av moderator Lars Falk.

Jag hade fått svar på frågan,så nu vet jag (tror jag)...så du behövde ej "duga" för svaret dög förut.Tyckte bara att en moderator kunde svarat för det finns ett antal nu för tiden.

Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

Lars Falk skrev:
I detta forumet handlar trådarna om bilar, banor och slikt som på något sätt har anknytning till vår banåkahobby.
Bilder från träffar kör vi i eftersnacksforumet.

thumbs up

Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re: Bild & Film fråga...

Schumi skrev:
Jag har en fråga till dom som är moderatorer i denna tråden:Ni är ruskigt snabba att ta bort filmer/bilder som ej passar in här enligt reglerna men alla dessa trådar som startas UTAN att det står Bild/Film i rubriken görs det inte ett skit åt,när ska dessa regelbrottslingar tas "hand" om?Rätt ska vara rätt har jag fått PM om förr och då ska det vara så åt alla håll! Well,that's about it folk's...

Japp, jag tog bort tråden. Inte för att jag har något emot dragracing, utan för att rejsa är en plats för svängare. Inga konstigheter med det som jag (vi) ser det.
Dessutom innehåller filmen som det länkades till "olagligheter" på allmän väg.

Falk i PM till Manston skrev:

Manston skrev:

Komentera gärna!

Hej,

En schysst rivstartsfilm. thumbs up

Jag trodde det framgått att rejsa är en mötesplats för runt-runt och slalomaktiviteter....
Vi plockar bort den här tråden. Inte för att vara taskiga, utan för att det är fel forum bara.
Dessutom har vi lite svårt för gasande på allmän väg...

Hoppas du forsätter med dina filmer, de har sina kvaliteter.

Rice and shine
Citera
Bilder o videos
Bild & Film fråga...
1228 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande