Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 8171 besök totalt |
Avbokning
Joakim Öberg kan inte komma pga flytt 1. Lars Aldebo 2. Lars Falk 3. Sebastian Petersson 4. Jocke Lundin 5. Petter Ledin 6. Klas NSX 7. 8. Andreas Nyström 9. Marcus Nyström 10.Cedric Nyberg Tror du det går att öppna upp en plats till åt far min ? (11. Mats Nyberg)[/quote] _________________ Jocke Lundin |
||||||
Re: Avbokning
_________________ /Niklas Holmlöv Mx5 turbo |
||||||
Betalar jag på plats eller vill ni ha in pengar i förskott? Tänkte att det är bäst att kolla så jag inte blir av med min plats för jag missat någon viktig info
![]() Det ska bli skoj att köra med er, alltid roligt när det är lite blandade bilar tycker jag. _________________ /Petter Ledin |
||||||
Tack för snabbt svar ![]() ![]() _________________ /Petter Ledin |
||||||
Hur många deltagare blir det, Peugotter och övriga? Vilka (klubbar) har ni bjudit in förutom rejsarna? ![]() |
||||||
PSC kommer med 25 bilar eller så.
HPC kommer med ett lite mindre gäng 7-10 Gasa mk tittar förbi och samlar banerfarenhet med minst 7 bilar. Alfor får vi 4 stycken Renaulterna har i år valt att anmäla sig genom rejsa om jag inte förstått fel ![]() Rejsaianer har vi nu 11 stycken klara, eventuellt kan det bli några till efter helgen ![]() _________________ /Niklas Holmlöv Mx5 turbo |
||||||
R-däck är tillåtna. Racebilar troligen inte. Har för mig att det krävs godkännande av SBP för att få vara med och leka med de andra bilarna. _________________ Rachid Rachid |
||||||
Jag och någon till kommer att ha våra vagnboksbilar ute bland gatbilarna ibland, men då är det fråga om instruktörernas bilar. Men PM:a Niklas om du har specifika funderingar! ![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||||
Jag skulle iofs gärna se att "tävlingsbilar" och "gatbilar" separerades. I min värld är förutsättningarna för var gränserna går för närkontakt och hur långt hornen växer väldigt olika beroende på om man sitter i en racebil eller familjens metallic-lackade bil som måste funka för att skjutsa ungarna till skolan dan efter...
(mild överdrift men ni fattar...) ![]() ![]() |
||||||
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||||
Nej-nej... Såklart är instruktörsbilar ok även om de råkar vara ärrade race-bilar. Oxå bra om man snackar igenom saken på allmänna genomgången på morgonen.... Vi får lita på våra goda omdömen... Jag vet att det inte spelar någon roll försäkringstekniskt. Jag har bara en vag känsla av att de som kör riktiga vagnsboksbilar (med kraschbudget) för test och shakedown bland gatbilarna inte är riktigt lika ödmjuka som undertecknad... PSC's banträffar hör absolut till de bättre ambitionsnivå-mässigt... Ingen skugga.... ![]() Man kan ju kanske hälla ett litet getöga på fenomenet, eventuellt. (Ser fram emot den här träffen... Brukar vara skitskoj på Gelleråsen med PSC...) ![]() |
||||||
![]() Men det där med kraschbudget måste du lära mig mer om ![]() ![]() *Har nog i praktiken mer att riskera vad avser fordonet med min avställningsförsäkring än de med gatbilar och i många fall åtminstone trafikförsäkring och i praktiken ofta även vagnskadeförsäkring.... * _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||||
tävlingsbilar kommer det att finnas ett fåtal på banan, de kommer att få köra med resten av gänget. DOCK SÅ GÄLLER ÄVEN SÄKERHETSREGLERNA DESSA.
Det ska man komma ihåg ![]() ang. reservlistan så ska jag kolla nu.. vi ska se, vi är ett helt gäng, men det kanske går ändå. _________________ /Niklas Holmlöv Mx5 turbo |
||||||
1: Fred T
2: A-L 3: M Lohm 4: Telefonanmäld 5: Telefonanmäld Nu är reservlistan stängd, vi har helt enkelt inte mer plats på banan Jag välkomnar alla anmälda och där även de som är anmälda på reservlistan. 5 Reserver fick vi plats med. Vi kommer att bli ett relativt stort gäng ekipage som det ser ut nu, men det skall inte hindra oss från att ha roligt. (om det gör det får ni skälla på mig på plats ![]() mvh / Niklas _________________ /Niklas Holmlöv Mx5 turbo |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 8171 besök totalt |