Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
06-06-10 PSC Gelleråsen
<<   1, 2, 3   >>
8171 besök totalt
Niklas
Ljungby
Här sen Mar 2004

Trådstartare
reserver:

1: Lars Johansson
2: Fred T
3: A-L
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:

JcKE
Spånga
Här sen Maj 2005

Avbokning

Joakim Öberg kan inte komma pga flytt

1. Lars Aldebo

2. Lars Falk

3. Sebastian Petersson

4. Jocke Lundin

5. Petter Ledin

6. Klas NSX

7.

8. Andreas Nyström

9. Marcus Nyström

10.Cedric Nyberg

Tror du det går att öppna upp en plats till åt far min ?

(11. Mats Nyberg)[/quote]

Motala
Här sen Jan 2003

[quote="Niklas"]reserver:

1: Lars Johansson
2: Fred T
3: A-L
4:M Lohm
5:
6:
7:
8:
9:
10:
Citera
Niklas
Ljungby
Här sen Mar 2004

Trådstartare
Re: Avbokning

JcKE skrev:
Joakim Öberg kan inte komma pga flytt

1. Lars Aldebo

2. Lars Falk

3. Sebastian Petersson

4. Jocke Lundin

5. Petter Ledin

6. Klas NSX

7. Lars Johansson (reserv inlagd)

8. Andreas Nyström

9. Marcus Nyström

10.Cedric Nyberg

Tror du det går att öppna upp en plats till åt far min ?

(11. Mats Nyberg)
[/quote]

Petter

Här sen Mar 2003

Betalar jag på plats eller vill ni ha in pengar i förskott? Tänkte att det är bäst att kolla så jag inte blir av med min plats för jag missat någon viktig info
Det ska bli skoj att köra med er, alltid roligt när det är lite blandade bilar tycker jag.

Farsta
Här sen Aug 2003

Petter skrev:
Betalar jag på plats eller vill ni ha in pengar i förskott?

Man betalar på plats

Här sen Mar 2003

Marita Stjärnek skrev:
Petter skrev:
Betalar jag på plats eller vill ni ha in pengar i förskott?

Man betalar på plats

Tack för snabbt svar Då tar jag med ett glatt humör och en liten slant till arrangörerna och dyker upp nästa helg

Ljungby
Här sen Mar 2004

Trådstartare

Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Niklas skrev:

Hur många deltagare blir det, Peugotter och övriga?
Vilka (klubbar) har ni bjudit in förutom rejsarna?

Rice and shine
Citera
Asse
Karlstad
Här sen Jun 2004

Det kommer en liten tapper skara från HPC

Accord -04
Citera
Niklas
Ljungby
Här sen Mar 2004

Trådstartare
PSC kommer med 25 bilar eller så.
HPC kommer med ett lite mindre gäng 7-10
Gasa mk tittar förbi och samlar banerfarenhet med minst 7 bilar.
Alfor får vi 4 stycken
Renaulterna har i år valt att anmäla sig genom rejsa om jag inte förstått fel
Rejsaianer har vi nu 11 stycken klara, eventuellt kan det bli några till efter helgen

Team_hink_racing

Här sen Mar 2004

hur verkar det om man kommer med en tävlings peugeot?
jag kommer till att köra mina toyo proxes,på min gatbil, dom räknas inte som slicks hoppas jag?
Citera
Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004

Team_hink_racing skrev:
jag kommer till att köra mina toyo proxes,på min gatbil, dom räknas inte som slicks hoppas jag?

R-däck är tillåtna. Racebilar troligen inte. Har för mig att det krävs godkännande av SBP för att få vara med och leka med de andra bilarna.

Norrtälje + Bromma
Här sen Apr 2003

Rash skrev:
Team_hink_racing skrev:

R-däck är tillåtna. Racebilar troligen inte. Har för mig att det krävs godkännande av SBP för att få vara med och leka med de andra bilarna.
Niklas får nog svara på vad som gäller, men efter vad jag vet blev inte intresset stort nog för att vika särskilda pass för tävlingsbilar. Något som också programmet skvallrar om.

Jag och någon till kommer att ha våra vagnboksbilar ute bland gatbilarna ibland, men då är det fråga om instruktörernas bilar. Men PM:a Niklas om du har specifika funderingar! thumbs up

(har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass)
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002

Moderator

Jag skulle iofs gärna se att "tävlingsbilar" och "gatbilar" separerades. I min värld är förutsättningarna för var gränserna går för närkontakt och hur långt hornen växer väldigt olika beroende på om man sitter i en racebil eller familjens metallic-lackade bil som måste funka för att skjutsa ungarna till skolan dan efter...

(mild överdrift men ni fattar...)

Rice and shine
Citera
Per Hansson
Norrtälje + Bromma
Här sen Apr 2003

Lars Falk skrev:
Jag skulle iofs gärna se att "tävlingsbilar" och "gatbilar" separerades. I min värld är förutsättningarna för var gränserna går för närkontakt och hur långt hornen växer väldigt olika beroende på om man sitter i en racebil eller familjens metallic-lackade bil som måste funka för att skjutsa ungarna till skolan dan efter...

Du tycker alltså att även min lilla instruktörsbil är över gränsen för "mixningen"? Eller, jag var nog kanske otydlig, ingen allmän blandning är på fråga vad jag vet. Bara instruktörsbilar. Försäkringsmässigt spelar det ingen roll och om jag märker att någon stressas av min närvaro när jag är "utom uppdrag" så släpper jag av direkt.

Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002

Moderator

Pär Hansson skrev:
Lars Falk skrev:

Du tycker alltså att även min lilla instruktörsbil är över gränsen för "mixningen"? Eller, jag var nog kanske otydlig, ingen allmän blandning är på fråga vad jag vet. Bara instruktörsbilar. Försäkringsmässigt spelar det ingen roll och om jag märker att någon stressas av min närvaro när jag är "utom uppdrag" så släpper jag av direkt.

Nej-nej... Såklart är instruktörsbilar ok även om de råkar vara ärrade race-bilar. Oxå bra om man snackar igenom saken på allmänna genomgången på morgonen....
Vi får lita på våra goda omdömen... Jag vet att det inte spelar någon roll försäkringstekniskt. Jag har bara en vag känsla av att de som kör riktiga vagnsboksbilar (med kraschbudget) för test och shakedown bland gatbilarna inte är riktigt lika ödmjuka som undertecknad...
PSC's banträffar hör absolut till de bättre ambitionsnivå-mässigt... Ingen skugga....

thumbs up

Man kan ju kanske hälla ett litet getöga på fenomenet, eventuellt.

(Ser fram emot den här träffen... Brukar vara skitskoj på Gelleråsen med PSC...)

Rice and shine
Citera
Per Hansson
Norrtälje + Bromma
Här sen Apr 2003

Lars Falk skrev:
Pär Hansson skrev:
Lars Falk skrev:

Nej-nej... Såklart är instruktörsbilar ok även om de råkar vara ärrade race-bilar. Oxå bra om man snackar igenom saken på allmänna genomgången på morgonen....
Vi får lita på våra goda omdömen... Jag vet att det inte spelar någon roll försäkringstekniskt. Jag har bara en vag känsla av att de som kör riktiga vagnsboksbilar (med kraschbudget) för test och shakedown bland gatbilarna inte är riktigt lika ödmjuka som undertecknad...
PSC's banträffar hör absolut till de bättre ambitionsnivå-mässigt... Ingen skugga....

thumbs up

Man kan ju kanske hälla ett litet getöga på fenomenet, eventuellt.

(Ser fram emot den här träffen... Brukar vara skitskoj på Gelleråsen med PSC...)
OK, då är vi på samma bana, dvs Gelleråsen...

Men det där med kraschbudget måste du lära mig mer om Jag håller tummarna, inte bokstavligt medan jag kör, då förstås. Men hålla sig på god kant med ödet och hålla omdömet på topp är nog min enda budget.

*Har nog i praktiken mer att riskera vad avser fordonet med min avställningsförsäkring än de med gatbilar och i många fall åtminstone trafikförsäkring och i praktiken ofta även vagnskadeförsäkring.... *

Citera
Magnus Lohm
Motala
Här sen Jan 2003

Hur ser läget ut för oss stackare som finns på reservlistan? Kan det möjligen finnas en liten chans att en svansmotor försedd tysk kan få komma?
Citera
Niklas
Ljungby
Här sen Mar 2004

Trådstartare
tävlingsbilar kommer det att finnas ett fåtal på banan, de kommer att få köra med resten av gänget. DOCK SÅ GÄLLER ÄVEN SÄKERHETSREGLERNA DESSA.

Det ska man komma ihåg

ang. reservlistan så ska jag kolla nu.. vi ska se, vi är ett helt gäng, men det kanske går ändå.

Niklas
Ljungby
Här sen Mar 2004

Trådstartare
1: Fred T
2: A-L
3: M Lohm
4: Telefonanmäld
5: Telefonanmäld

Nu är reservlistan stängd, vi har helt enkelt inte mer plats på banan

Jag välkomnar alla anmälda och där även de som är anmälda på reservlistan. 5 Reserver fick vi plats med.
Vi kommer att bli ett relativt stort gäng ekipage som det ser ut nu, men det skall inte hindra oss från att ha roligt. (om det gör det får ni skälla på mig på plats )

mvh / Niklas

Inför träffar
06-06-10 PSC Gelleråsen
<<   1, 2, 3   >>
8171 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande