Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1040 besök totalt |
Mer bromsfunderingar när vi ändå håller på - AP Racing
Halloj! Jag sitter med en elak liten spricka som gått ut i kanten på mina AP Racing skivor (slitsade, 304x28 mm - bultade ringar) och letar efter en vettig leverantör i Svedala. KH började prata om 4000:- /st....jag får dem från England för 5...med frakt...men finns det någon mer som kan leverera AP till ett kanske vettigare pris? Något raceteam med kontakter kanske? /J |
||
Jodå - redan pratat med Janne, men de använder i stort sett bara Alcons skivor, så det skulle ta lite tid och bli lite krångligt tydligen.
Nu kanske Alcon har en skiva med rätt storlek och bultcirkel iofs... /J |
||
|
||
Micke - De är borta sedan länge...men det skall nog inte vara svårt att komma över en uppsättning.
Ser jag något skall jag försöka komma ihåg att skicka dem vidare. ![]() Har inte pratat med Stacke nej, skall dra iväg ett pm. ![]() /J |
||
Stacke hade inget som passade, men Janne Sellholm fixade det - han hade Alconskivor i rätt storlek och bultcirkel på hyllan.
Fick ett bra pris med. ![]() Vad skulle man göra utan dessa strålande leverantörer? Åka svenssonbil, och resa utomlands 3-4 ggr/år för alla slantar man sparat? ![]() /J |
||
hur mycket sprang skivorna iväg på?. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1040 besök totalt |