| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Mer bromsfunderingar när vi ändå håller på - AP Racing
|
1041 besök totalt |
|
Halloj! Jag sitter med en elak liten spricka som gått ut i kanten på mina AP Racing skivor (slitsade, 304x28 mm - bultade ringar) och letar efter en vettig leverantör i Svedala. KH började prata om 4000:- /st....jag får dem från England för 5...med frakt...men finns det någon mer som kan leverera AP till ett kanske vettigare pris? Något raceteam med kontakter kanske? /J |
||
|
Jodå - redan pratat med Janne, men de använder i stort sett bara Alcons skivor, så det skulle ta lite tid och bli lite krångligt tydligen.
Nu kanske Alcon har en skiva med rätt storlek och bultcirkel iofs... /J |
||
|
|
||
|
Micke - De är borta sedan länge...men det skall nog inte vara svårt att komma över en uppsättning.
Ser jag något skall jag försöka komma ihåg att skicka dem vidare.
Har inte pratat med Stacke nej, skall dra iväg ett pm.
/J |
||
|
Stacke hade inget som passade, men Janne Sellholm fixade det - han hade Alconskivor i rätt storlek och bultcirkel på hyllan.
Fick ett bra pris med.
Vad skulle man göra utan dessa strålande leverantörer? Åka svenssonbil, och resa utomlands 3-4 ggr/år för alla slantar man sparat?
/J |
||
hur mycket sprang skivorna iväg på?. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1041 besök totalt |