Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 3769 besök totalt |
Kanske ta det IRL istället, i samband med nåt lopp? ![]() Jag har en underlig bekantskapskrets med ett antal hängivna Ferrari/MS-fans så jag har övat argumenten i många år... Det är kul att titta på F1 med liksinnade och oliksinnade. Ifjol var det kanske inte så kul om man inte gillar Schumi, men vanligen. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
![]() Förra säsongen var enastående! Det kunde nog vara kul med en liten sammankomst i samband med ett F1-lopp på storbild. Nästa lopp missar jag eftersom jag ska ut och åka lite, men sen kanske man kan styra upp något. McLaren har sagt att MP4-18 ska få gå fullt den här veckan så jag är lite nyfiken på vad resultatet blir. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Jo, nästa lopp är jag i Sundsvall och kollar på rattlåsracing.
![]() McLaren-fansen kan ju hoppas att det var likadant som inför -98 års säsong när de andra fick en chock i första loppen, med en McLaren som var en sekund snabbare i kvalet och i princip varvade alla andra i loppet, trots ganska dåliga testtider. Men annars brukar ju McLaren vara lte hemliga av sig, så det betyder troligen inget. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
Jag noterade igår att McLaren har problem med krasch-testerna av nya bilen. Den blev underkänd efter att de hade gjort om chassiet för att få dit ett annat "aero-paket". Tydligen har den bara genomgått förberedande tester innan, men de testerna hade gått bra.
Fortsätter det så här så får vi väl se den först nästa år... ![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 3769 besök totalt |