Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Mclaren mp4-18
<<   1, 2, 3
3769 besök totalt
AndersY
Täby
Här sen Feb 2003

De släpper inga tider längre McLaren. Bra eller dåligt?

#24, #64, #88
Citera
AndersY
Täby
Här sen Feb 2003

Lennart Mäkinen skrev:
[ ag lägger ner F1-diskuterandet här. >

Kanske ta det IRL istället, i samband med nåt lopp?
Jag har en underlig bekantskapskrets med ett antal hängivna Ferrari/MS-fans så jag har övat argumenten i många år...
Det är kul att titta på F1 med liksinnade och oliksinnade. Ifjol var det kanske inte så kul om man inte gillar Schumi, men vanligen.

#24, #64, #88
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002

AndersY skrev:
Lennart Mäkinen skrev:
[ ag lägger ner F1-diskuterandet här. >

Kanske ta det IRL istället, i samband med nåt lopp?
Jag har en underlig bekantskapskrets med ett antal hängivna Ferrari/MS-fans så jag har övat argumenten i många år...
Det är kul att titta på F1 med liksinnade och oliksinnade. Ifjol var det kanske inte så kul om man inte gillar Schumi, men vanligen.
Jag har lugnat mig nu.
Förra säsongen var enastående!

Det kunde nog vara kul med en liten sammankomst i samband med ett F1-lopp på storbild. Nästa lopp missar jag eftersom jag ska ut och åka lite, men sen kanske man kan styra upp något.

McLaren har sagt att MP4-18 ska få gå fullt den här veckan så jag är lite nyfiken på vad resultatet blir.

Täby
Här sen Feb 2003

Jo, nästa lopp är jag i Sundsvall och kollar på rattlåsracing.

McLaren-fansen kan ju hoppas att det var likadant som inför -98 års säsong när de andra fick en chock i första loppen, med en McLaren som var en sekund snabbare i kvalet och i princip varvade alla andra i loppet, trots ganska dåliga testtider. Men annars brukar ju McLaren vara lte hemliga av sig, så det betyder troligen inget.

#24, #64, #88
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002

McLaren verkar vara i Barcelona på egen hand och testa. Kimi körde igår och DC skulle köra idag, men precis som du säger, Anders, så finns inga tider att hitta... thumbs down

Hjälsta
Här sen Nov 2002

Jag noterade igår att McLaren har problem med krasch-testerna av nya bilen. Den blev underkänd efter att de hade gjort om chassiet för att få dit ett annat "aero-paket". Tydligen har den bara genomgått förberedande tester innan, men de testerna hade gått bra.

Fortsätter det så här så får vi väl se den först nästa år... thumbs down

Mclaren mp4-18
<<   1, 2, 3
3769 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande