| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Automobil A-test på Lunda
|
2099 besök totalt |
|
Här delger jag er lite bilder från Automobils A-testande. En vanlig vardag på Lunda flygfält. Jag fick förmånen att följa med och kika på hur det går till bakom kulisserna när det testas bilar. Intressant. Ett tufft jobb att testa bilar, men någon måste ju göra det.
Testingenjör Fuling testar klisterlappar.
Åkbilder.
En bra ljussättning är A och o.
Inget lämnas åt slumpen. Varje detalj är viktig.
Fat ass!
Familjen Ford.
Dr. Jarlmark finåker med AMG'n.
25m slalom.
AWD by Haldex, V8 by Yamaha. Missa inte de spännande A-testerna i kommande nummer av Automobil.
Kul att ha varit med och sett hur det går till! Fina bilder också!
Vilken dag var det här? Jag rejsade nämligen lite med "AMG1" på E4:an södergåendes i onsdags tror jag det var, kan varit tisdag! Lät bra iallafall! |
||
|
Schyyst bilder Niklas..
Sällan man får se sig själv bakom kulliserna! Hur var det på Knutstorp? Min bil kom aldrig så långt. Nu läcker den olja också!
Minns en Mustang i backspegeln.. Eller var det tvärtom?
// Per Hammarsjö (ordniarie fotograf)
_________________ Per Hammarsjö Mazda MX-5 Miata 98:a, Roadsport C |
||
|
Jag tror gubbarna planerar A-Sprintdag för läsare. Vet inte var och när men jag träffar chefredaktören imorgon så då ska jag fråga.. Vore skoj att se lite nya nyllen och bilar på banan.
/ Per _________________ Per Hammarsjö Mazda MX-5 Miata 98:a, Roadsport C |
||
Jag har ju diskuterat saken med Eric Lund. Viljan finns definitivt från Automobils sida. Det gäller "bara" att hitta ett datum och få till det praktiska.
|
||
|
Kanonbilder Niklas. Kul att se lite bakom-kulisserna. Och du är en otäckt duktig fotograf.
|
||
![]() |
Bilder o videos
|
2099 besök totalt |