Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3315 besök totalt |
Svår att få i eller svår att köra på ?? Din liksom min bil som är äldre, har oftast fördelaktigare utväxling. Många nyare Räcers verkar ha lång 1a och kan inte lägga i 2an, jag lägger i 2an vid första konan, sen ligger den i banan runt. _________________ Rikard Gjersvold 070 511 30 73 Styrelseladamot Lazzat MK BMW 325i -92 |
||
Det där är ju jätteviktigt... Du kapar säkert massor med tid på att få till det så att du kan hantera ratten rätt. ![]() Jag vill gärna sitta rätt nära ratten men oxå lite högre när jag kör slalom än annars... Sen gäller det att höja blicken, kika ett par portar bort för att få flyt. Om man har blicken för nära bilen blir man lätt sen runt konerna. ![]() |
||
Hmm... Verkar som att det har kommit bort i cyberrymden. Jag skriver upp dig om du vill komma. Anmälan och besiktning öppnar 9.20 och stänger 10.40. Förarmöte 10.45. Körning mellan 11.00 och 15.40. Tar med mig en sak till dig oxå... ![]() _________________ Sandra Hall ![]() Mitsubishi Lancer EVOlution I GSR BMW 525 TIC |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3315 besök totalt |