Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (7053 totalt) |
Härligt race
![]() Måste imponeras av Alonso, vilka varv han gjorde i början av loppet. Synd att depånissarna strulade bort det. Och Kimi fortsätter sin kräftgång i karriären, men denna gång såg faktiskt Liuzzi lite skyldig ut. Parkerade han där i kurvan??? Grattis till Button och Honda... äntligen _________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||||
Det var ju inte däckmuttern!
Han knäckte en drivaxel när han åkte ut ur depån. (detta vet jag för ITV som för övrigt hade Anthony Davidson som kommentator - andreföraren i Honda...om ni inte visste. ITV snokade reda på förarna för intervjuer så fort de syns i depån efter en krasch) _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||
Liuzzi ber om ursäkt för incidenten där han saktade ner mitt framför näsan på Kimi.
Han såg tydligen inte hela banan, då visiret immade igen (Liuzzi) Skitkul att se Button på 1:a plats dock! _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||||||
Verkligen kul att Button kunde få sin första vinst. Jag kollade på senaste Top Gear igår och Jeremy pikade Button flera gånger för att han inte vunnit något F1-lopp. Så numera är det väl bara skägget Jeremy kan säga något om.
![]() _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||||
Kimi kom upp bakom Luizzi och körde rakt in i honom. Luizzi fick sakta ner pga allt regn.
Kimis bil blev totalskrotad och fick lyftas bort från banan, vilket i sin tur medförde SC i flertalet varv och därmed kom hela fältet ikapp Alonso. Ett mycket intrerssant race med svåra krämpor i soffan.. Vädret och såna vändingar i placeringarna gjorde att man inte satt still många minuter annat än vid reklamen.. _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Räkan kom ikapp Liuzzi precis efter en sväng och han rände rätt bak i Toro Rossobilen.
Liuzzi hade enligt senare uppgifter imma på visiret och såg inte banan därav att han körde sakta. Räikonen missbedömde totalt situationen och tog med sig hela höger bak på Toro Rossobilen. ![]() ![]() ![]() Flög upp på och slirade över Liussis bil , han hade tur att det inte blev värre! Ridå för ett i övrigt mycket bra rejs för Kimi. Men vad skulle ett rejs -06 vara utan att han bryter? ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
Kubicas bil var för lätt pga slitna däck... Kanske ska väga Mickes bil också, det var inte mycket kvar av däcken på hans bil när han parkerade... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
ITV går faktiskt att se här i Sverige också, bara man har en tillräckligt stor paraboltallrik... ![]() Men var höll Martin Brundle hus den här helgen? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Han var väl med brudarna i Saint Tropez? ![]() Jag tycker ITVs rapportering är bra mkt bättre än något jag nånsin sett i Sverige, även om Eje är skicklig och erfaren så är resten av gänget sisådär. _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||
Det är väl naturligtvis en fråga om resurser. Men ITV har väl fått mycket kritik för sin bevakning av F1 i England? Innan var det BBC som sände har jag för mig? Men Brundles kutande på griden innan starten är stor underhållning! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Ja, den "riktige" F1 kommentatorn Murray Walker slutade i 2001 och det var väl mkt "kommentarer" kring att kvaliten gick ner, men jag tycker faktiskt att läget nu är klart godkänt. Att de tar en reserv-förare eller andra kvalificerade kommentatorer tycker jag är ![]() ![]() Att Bernie går på min lokale pub gör ju inte saken värre ![]() ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||
Sliter man bort flera kg gummi på en uppsättning däck? De brukar förstås vara noga med att plocka upp skräp med däcken på invarvet. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Att plocka gummi är nog lika mycket rideheight som vikt skulle jag gissa (även om det är plankslitage som de mäter i F1 har jag för mig). |
||||||
Louise Goodman har jag för mig? (Inte så ung och snygg...) Hälsa Bernie nästa gång du ser honom. Bredvid honom måste man väl känna sig som en jätte? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
![]()
Hehe. Näe, han är inte så lång...men verkar trevlig och glad. (det skulle jag också vara om jag hade lika många £ som han...) _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (7053 totalt) |