Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 4526 besök totalt |
Bildbevis på något som inte finns blir väl svårt för dig att få fram? ![]() Tack förresten för att vi har en man på plats som kan rapportera dylika saker för oss törstande forumanvändare uppe i det höga nord! ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||||
Men jag är säker på at jag fylde 100 oktan när jag var på den macken på måndag.. ![]() _________________ Raymond Andersen |
||||||||
Vaför inte göra livet enkelt för sig och ta med ett par flaskor med oktan booster om det nu är så förbannat viktigt med 100 oktanig soppa!
Ciao, J.E. _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||||||||
Fungerar ens oktanbooster som oktanhöjare? eller som speedparts skriver: Det ger en ökad effekt som motsvarar att köra på 102 oktan. ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||||||
Re:
Ultimate ![]() |
||||||||
I övrigt har jag personligen aldrig märkt skillnad i min bil gällande soppa, inte heller kan jag visa på skillnader i varvtider p g a det samma
![]() Men av någon konstig anledning tankar man ju alltid V-max eller liknande om det finns ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||||
Re:
Teknikens Värld (nr 6/06) fick iaf ur 7hk extra (272hk) ur 130:n när det testade den med V-Power, sen jag läste det kan man ju inte gärna tanka nåt annat.... ![]() ![]() |
||||||||
Re:
Jag vet och håller me, t o m 10hk fick AMS ut mer av en 997 Porsche Carrera S. Jag tankar oxå Vmax o s v för allt som går ![]() ![]() ![]() Klart man vill ha de bäst föruttsättningarna. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||||
Re:
Vi får väl se på Söndag, om Ultimate soppan kan pressa din BTG tid!! Eller?? ![]() ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||
Re:
Får jag bara hyggligt fritt på rätt ställen gissar jag på 7.30 blankt, antingen det, eller ett blankt Amcro ![]() ![]() ![]() See you soon. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 4526 besök totalt |