Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2249 besök totalt |
|
||||||
|
||||||
Fixar du så man har en pilsner fri hos henne om hon vinner...
![]() ![]() ![]() Röstade gjorde jag iaf! ![]() ![]() EDIT: Självklart riktat till Johann... ![]() |
||||||
Det var en bra idé, men varför bara en fri pilsner? ![]() ![]() Det blir nog kul i September... ![]() Fast det är ju klart, Johann har ju lovat att han skall stå för en pisner åt mig för var tionde som han dricker, så jag klarar mig nog rätt bra ändå! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Hur vill du lägga betoningen i din första mening Peeter... ![]() ![]() Snackar vi om EN pilsner eller... ![]() September... *letar i tentalistorna och i plånboken och drömmer* ![]() |
||||||
Var skulle annars betoningen ligga om inte på EN? ![]() Hint: Jag kanske har en passagerarstol ledig... _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Det finns plats i M3:an, AL... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Jag kände trycket och röstade på Sabine som första, men den snyggt lackade karossen fick en hedrande "runner up" vote. "Tigern var ju lackad med rätt motiv"
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2249 besök totalt |