| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
M3 E30 hur ser remskivan ut???
|
964 besök totalt |
|
Är det någon som har tillgång till sin remskiva som sitter på veven även kallad vibrationsdämpare, se bild nedan nummer 3. Jag har nämligen lämnat bort min för omarbetning så jag kan inte mäta på den. Jag ska montera en tigger skiva på hjulet och ska fästa den på hjulets baksida dvs mot nummer 4 på bilden. Triggerskivan ska fällas in i hjulet så jag vill därför veta ytterdiametern på hjulet och även vilken den minsta innerdiametern som kan användas. Glasklart
_________________ Jimmy Karlsson BMW M3 -87 i delar ett litet tag till... Porsche 996 turbo |
||
Kanon, hjälpsam som vanligt, jag är ju redan skyldig dig en tjänst
_________________ Jimmy Karlsson BMW M3 -87 i delar ett litet tag till... Porsche 996 turbo |
||
|
Shit, var i garaget idag men glömde att mäta... Har en remskiva liggande löst så det skulla annars ha varit enkelt. Ska förhoppningsvis dit imorrn igen, får se om jag kommer ihåg det då eller om Micke varit snabbare.
_________________ Jonas Edling |
||
Känner igen det där med minnet, men man brukar ju säga att det är tanken som räknas... _________________ Jimmy Karlsson BMW M3 -87 i delar ett litet tag till... Porsche 996 turbo |
||
okej, sitter ju inte perfekt till direkt. Tack för försöket får se om jag kan lösa det på annat vis.
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
964 besök totalt |