|
Janne N
Stockholm/Tyresö
Här sen Dec 2002
Inlägg: 719
Trådstartare

01 Jul 2003 10:28
_________________
Jan Nagy
|
Claes Haglund
Brämhult
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4467

01 Jul 2003 11:16
Såg dyyyrt ut detdär... Den värsta bilden är dock den sista när man ser killen sitta och gråta vid kanten. Då känner man hur man själv hade känt sig.
_________________ Claes Haglund
Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen
|
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4439

01 Jul 2003 11:26
Skulle tro att det är en kombination av gråt och chock. Han är nog glad att han lever.
_________________ /Niße
Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
|
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 42371

Forumägare

01 Jul 2003 14:45
Taket blev otäckt långt nertryckt (tycker jag som är lång...)
_________________  Magnus Thomé
|
M|cke F@.gner
Jönköping
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2544

01 Jul 2003 15:54
Ser väldigt otäckt ut  Killen ska nog vara glad att han lever/inte skadat sig...
_________________ /Mvh M|cke F@.gner
|
Åke Wallebom
Åkersberga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 542

01 Jul 2003 16:20
Magnus Thomé skrev: | Taket blev otäckt långt nertryckt (tycker jag som är lång...) |
Fast i det här fallet är det nog passagerarna som skall vara oroliga
_________________ / Åke Wallebom (oak)
www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass.
|
Arne
Vejbystrand
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1268

01 Jul 2003 18:32
Tur iaf att det inte var en äkta M3:a, då hade jag också gråtit...
_________________ /Arne Lindgren
|
Johan Wagréus
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1131

01 Jul 2003 22:14
Som det stod också, killen hade fyrpunktsbälten utan bur, hade taket tryckts in på andra sidan hade det inte varit kul
|
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3187

01 Jul 2003 22:23
Arne skrev: | Tur iaf att det inte var en äkta M3:a, då hade jag också gråtit...  |
Nog tycker jag att det ser ut som en äkta M3:a, om du tittar på kattarna på bilden man ser bilen underifrån så ser dom misstänkt lika ut dom på M3:orna.
_________________ / Niklas Sandström
BMW CS/SC
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back
|
Gustav Uhlander
Fjollträsk
Här sen Jan 2003
Inlägg: 2194

02 Jul 2003 15:17
koni skrev: | Arne skrev: | Tur iaf att det inte var en äkta M3:a, då hade jag också gråtit...  |
Nog tycker jag att det ser ut som en äkta M3:a, om du tittar på kattarna på bilden man ser bilen underifrån så ser dom misstänkt lika ut dom på M3:orna. |
och om man läser inläggen så verkat dom på det där forumet utgå från att det är en riktig M3a oxå
_________________ Nu Porsche 996 Turbo.
Tidigare:
Audi RS4 B5
Audi S2
|
Morty
NYC
Här sen Jan 2003
Inlägg: 370

02 Jul 2003 15:30
Aouch - dock, en bra påminnelse om att det kan hända otäcka saker på bana...men det är klart, skulle det inte finnas en viss risk vore det väl inte så roligt!
_________________ Mårten Olsson
PCS 7003
|
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276

02 Jul 2003 18:16
Arne menar nog att det inte va nån RIKTIG M3:a (läs M3E30)
|
Carl R
Göteborg, så klart. Fast nu LA.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 392

02 Jul 2003 18:52
Snacka om att killen hade tur...!!
I övr verkar de ha kommit ett steg längre med sina "avatars"... Fräckast bil + brud vinner!
|
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8696

02 Jul 2003 23:57
Johan CooperS skrev: | Som det stod också, killen hade fyrpunktsbälten utan bur, hade taket tryckts in på andra sidan hade det inte varit kul  |
Kan inte nog påpekas, fyr-/sexpunktsbälte hör inte hemma i bilar utan störtbåge/störtbur!
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson)
"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
|
|