Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
M3 vurpa
1388 besök totalt
Janne N
Stockholm/Tyresö
Här sen Dec 2002
Inlägg: 719


Trådstartare
M3 vurpa

Ingen höjdardag på banträffen.

Edit: Har tittat en gång till. Riktigt läskigt tycker jag.

http://www.s2ki.com/forums/showthread.php?s=&postid=1889571#post188957 . . . .

_________________


Jan Nagy
Citera
Claes Haglund
Brämhult
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4467



Såg dyyyrt ut detdär... Den värsta bilden är dock den sista när man ser killen sitta och gråta vid kanten. Då känner man hur man själv hade känt sig.

_________________
Claes Haglund

Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen
Citera
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4439



Skulle tro att det är en kombination av gråt och chock. Han är nog glad att han lever.

_________________
/Niße

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 42371

Forumägare
Forumägare

Taket blev otäckt långt nertryckt (tycker jag som är lång...)

_________________
Magnus Thomé
Citera
M|cke F@.gner
Jönköping
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2544



Ser väldigt otäckt ut Killen ska nog vara glad att han lever/inte skadat sig...

_________________
/Mvh M|cke F@.gner
Citera
Åke Wallebom
Åkersberga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 542



Magnus Thomé skrev:
Taket blev otäckt långt nertryckt (tycker jag som är lång...)


Fast i det här fallet är det nog passagerarna som skall vara oroliga thumbs down

_________________
/ Åke Wallebom (oak)
www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass.
Citera
Arne
Vejbystrand
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1268



Tur iaf att det inte var en äkta M3:a, då hade jag också gråtit...

_________________
/Arne Lindgren
Citera
Johan Wagréus
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1131



Som det stod också, killen hade fyrpunktsbälten utan bur, hade taket tryckts in på andra sidan hade det inte varit kul
Citera
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3187



Arne skrev:
Tur iaf att det inte var en äkta M3:a, då hade jag också gråtit...

Nog tycker jag att det ser ut som en äkta M3:a, om du tittar på kattarna på bilden man ser bilen underifrån så ser dom misstänkt lika ut dom på M3:orna.

_________________
/ Niklas Sandström
BMW CS/SC
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back
Citera
Gustav Uhlander
Fjollträsk
Här sen Jan 2003
Inlägg: 2194



koni skrev:
Arne skrev:
Tur iaf att det inte var en äkta M3:a, då hade jag också gråtit...

Nog tycker jag att det ser ut som en äkta M3:a, om du tittar på kattarna på bilden man ser bilen underifrån så ser dom misstänkt lika ut dom på M3:orna.



och om man läser inläggen så verkat dom på det där forumet utgå från att det är en riktig M3a oxå

_________________
Nu Porsche 996 Turbo.

Tidigare:
Audi RS4 B5
Audi S2
Citera
Morty
NYC
Här sen Jan 2003
Inlägg: 370



Aouch - dock, en bra påminnelse om att det kan hända otäcka saker på bana...men det är klart, skulle det inte finnas en viss risk vore det väl inte så roligt!

_________________
Mårten Olsson
PCS 7003
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276



Arne menar nog att det inte va nån RIKTIG M3:a (läs M3E30)

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
Carl R
Göteborg, så klart. Fast nu LA.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 392



Snacka om att killen hade tur...!!

I övr verkar de ha kommit ett steg längre med sina "avatars"... Fräckast bil + brud vinner!
Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8696



Johan CooperS skrev:
Som det stod också, killen hade fyrpunktsbälten utan bur, hade taket tryckts in på andra sidan hade det inte varit kul


Kan inte nog påpekas, fyr-/sexpunktsbälte hör inte hemma i bilar utan störtbåge/störtbur!

_________________
///Mvh Sören Hall (fd Kristensson)

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Allmänt banåkaforum
M3 vurpa
1388 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande