Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3421 besök totalt |
|
||||||||
http://www.bilannonser.se/showAd.asp ![]() ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||||||
Jag lägger till: "Till ett pris som motiverar varför jag inte ska välja en M3 istället."
![]() ![]() Fast ok då, det var ju inte det jag frågade om... ![]() |
||||||||
Hmm, gjordes 320iS med katalysator? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Jo, men det är inte många ex, tror att det var ca 80 st, men ni får inte hålla mig ansvarig om den siffran är fel ![]() ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||||||
Hittade ett lämpligt objekt för BTG, om han inte redan har hittat en...
![]() http://www2.blocket.se/view/1284007. Hade ja haft pengarna själv så skulle jag aldrig ha tipsat om denna bilen ![]() ![]() ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||||||
Tack för omtanken! ![]() Den är dock lite för fin (och därmed dyr) för min smak. Jag vill inte gråta blod när jag svetsar in buren. ![]() Mvh /Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||||
Jocke Sahlin ska visst sälja sin M3 E30. Den har ju både bur och sportig växellåda (Sellholm). Tillräckligt med motoreffekt för de flesta finns det också (700hk+). Allt man behöver göra är att justera hjulupphängningarna så den svänger lite bättre.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||
Vilket säljargument, aldrig bankörd... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Men om han vill att den ska se ut som en Sport Evo, varför har han dimljusen kvar? (Väldigt fula om ni frågar mig...) _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Bra fråga! om jag får tag på en skall det monteras kyltunnlar till bromsarna där! Mvh / Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||||
Finns det nån annons på sahlins M3:a? Vill ha!!! ![]() Synd bara att han lackade om den. ![]() |
||||||||
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||
Den infon jag fick i dag var att det var en helt ny kaross/bil... Men om det är sant vågar jag inte ta gift på... |
||||||||
350 kex vill han ha för den tydligen.. Bara växellådan ska ha gått på 107 tkr ex moms.. _________________ Mathias Lövdblad |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3421 besök totalt |