| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
M3 - banbil?
|
<< 1, 2 3423 besök totalt |
|
|
||||||||
http://www.bilannonser.se/showAd.asp
_________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||||||
|
Jag lägger till: "Till ett pris som motiverar varför jag inte ska välja en M3 istället."
Fast ok då, det var ju inte det jag frågade om...
|
||||||||
Hmm, gjordes 320iS med katalysator?
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Jo, men det är inte många ex, tror att det var ca 80 st, men ni får inte hålla mig ansvarig om den siffran är fel
_________________ J0hanC@rlström BMW i4 M50 |
||||||||
|
Hittade ett lämpligt objekt för BTG, om han inte redan har hittat en...
http://www2.blocket.se/view/1284007. Hade ja haft pengarna själv så skulle jag aldrig ha tipsat om denna bilen Verkar vara väldigt fin... Den röda skinnklädseln kan dock med fördel bytas ut mot lättare samt bekvämare racing fåtöljer
_________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||||||
Tack för omtanken!
Den är dock lite för fin (och därmed dyr) för min smak. Jag vill inte gråta blod när jag svetsar in buren.
Mvh /Micke _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||||
|
Jocke Sahlin ska visst sälja sin M3 E30. Den har ju både bur och sportig växellåda (Sellholm). Tillräckligt med motoreffekt för de flesta finns det också (700hk+). Allt man behöver göra är att justera hjulupphängningarna så den svänger lite bättre.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||
Vilket säljargument, aldrig bankörd...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Men om han vill att den ska se ut som en Sport Evo, varför har han dimljusen kvar? (Väldigt fula om ni frågar mig...) _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Bra fråga! om jag får tag på en skall det monteras kyltunnlar till bromsarna där! Mvh / Micke _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||||
Finns det nån annons på sahlins M3:a? Vill ha!!!
Synd bara att han lackade om den.
|
||||||||
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||
Den infon jag fick i dag var att det var en helt ny kaross/bil... Men om det är sant vågar jag inte ta gift på... |
||||||||
350 kex vill han ha för den tydligen.. Bara växellådan ska ha gått på 107 tkr ex moms.. _________________ Mathias Lövdblad |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
M3 - banbil?
|
<< 1, 2 3423 besök totalt |