Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: BMW e21 max 50.000:-
1736 besök totalt
MickeNorrort
Arlanda
Här sen Okt 2006

Trådstartare
K: Bmw e21 max 50.000:-

Önskas köpa en e21 helst 323i

skriv va ni har eller maila mig på bavariaman@msn.com

Eslöv
Här sen Mar 2005

hej

jag har en 323 E21 till salu. du kanse redan har sett den på annons. dock vill jag ha 65000 för min.

byggd efter grpN och bmwcup standard. totaltvåa två år i rad. allt är i princip nytt och har bara gått en säsong.

hör av dig om det är intressant på 0707-993879

//Mvh Martin

Arlanda
Här sen Okt 2006

Trådstartare
Martin Skoog skrev:
hej

jag har en 323 E21 till salu. du kanse redan har sett den på annons. dock vill jag ha 65000 för min.

byggd efter grpN och bmwcup standard. totaltvåa två år i rad. allt är i princip nytt och har bara gått en säsong.

hör av dig om det är intressant på 0707-993879

//Mvh Martin

ö jag måste missat den tror jag vilken är de? länk till den?

Piteå
Här sen Dec 2002

Jag har en E21 323i -82 som jag grejat en del med. Dock ingen racebil om det är det du är ute efter. Säljes med eller utan motor (M50B25) men i övrigt komplett. Bilder och info finns här: http://spiidfriik.tropicalhideout.net/323i-82.htm

Dock är bilderna inte helt färska, den är lite lägre nu med betydligt bättre camber bak.

Pris utan motor: 12.000kr
Pris med M50 motor installerad: 18.000kr

/Daniel, Piteå
070-567 52 49

Eagle Talon TSi AWD G1B
Aprilia RSV Mille R -02
Citera
MickeNorrort
Arlanda
Här sen Okt 2006

Trådstartare
Spiidfriik skrev:
Jag har en E21 323i -82 som jag grejat en del med. Dock ingen racebil om det är det du är ute efter. Säljes med eller utan motor (M50B25) men i övrigt komplett. Bilder och info finns här: http://spiidfriik.tropicalhideout.net/323i-82.htm

Dock är bilderna inte helt färska, den är lite lägre nu med betydligt bättre camber bak.

Pris utan motor: 12.000kr
Pris med M50 motor installerad: 18.000kr

/Daniel, Piteå
070-567 52 49

okej låter nice e den bes och körklar? fult fungerande? el vad är fel isf? vad är gjort osv?

Piteå
Här sen Dec 2002

Fumlade. Se posten nedan...

Eagle Talon TSi AWD G1B
Aprilia RSV Mille R -02
Citera
Spiidfriik
Piteå
Här sen Dec 2002

För 18.000kr är den besiktigad och körklar. I nuläget är det lite skruvande kvar på motorn (montering av insug tex). Sitter S50 grenrör och boxen lär ska vara chippad. Bromsservot rymdes inte och är bortrationaliserat, återstår att se om det går att köra utan servo. I övrigt är bakvagnen helt renoverad med nya scilentblock fyllda med rutlim och bärarmsbussningar i nylon. Upprätad camber med justering från E34 M5. Nya Gabriel gasdämpare bak och nya Koni justerbara dämpare fram. Lesjöfors fjädrar. Slitzade fina skivor fram. Framvagnen är orenoverad, men alla delar finns. Short shift med lång spak i nylon. Moccaratt och Recaro rallystolar på fällbara underreden. Dubbla Apple 2,5" dämpare, men i övrigt original avgas (har inte hunnit bygga nytt). 15" MiM fälgar med någorlunda däck (195/50) och en bunt 13" om så önskas. Elfläkt. 5 växlad låda med ny Hardyskiva och nytt stödlager (komplett) samt nya motor- och växellådskuddar. Uppsträckt lamelldiff och 3,65:1. Nu kommer jag inte på nåt mer... :-)

Eagle Talon TSi AWD G1B
Aprilia RSV Mille R -02
Citera
MickeNorrort
Arlanda
Här sen Okt 2006

Trådstartare
Spiidfriik skrev:
För 18.000kr är den besiktigad och körklar. I nuläget är det lite skruvande kvar på motorn (montering av insug tex). Sitter S50 grenrör och boxen lär ska vara chippad. Bromsservot rymdes inte och är bortrationaliserat, återstår att se om det går att köra utan servo. I övrigt är bakvagnen helt renoverad med nya scilentblock fyllda med rutlim och bärarmsbussningar i nylon. Upprätad camber med justering från E34 M5. Nya Gabriel gasdämpare bak och nya Koni justerbara dämpare fram. Lesjöfors fjädrar. Slitzade fina skivor fram. Framvagnen är orenoverad, men alla delar finns. Short shift med lång spak i nylon. Moccaratt och Recaro rallystolar på fällbara underreden. Dubbla Apple 2,5" dämpare, men i övrigt original avgas (har inte hunnit bygga nytt). 15" MiM fälgar med någorlunda däck (195/50) och en bunt 13" om så önskas. Elfläkt. 5 växlad låda med ny Hardyskiva och nytt stödlager (komplett) samt nya motor- och växellådskuddar. Uppsträckt lamelldiff och 3,65:1. Nu kommer jag inte på nåt mer... :-)

låter intressant vart finns den? när e den klar?

Piteå
Här sen Dec 2002

Finns i Piteå. Är klar när du vill att den är klar. :-) Hade inte tänkt greja igång den förrän till våren, men det är inte många timmars jobb. Ett par kvällar så går den.
Hör av dej per mail eller telefon om du är intresserad. Dock jobbar jag oregelbundna tider. Skicka ett SMS om jag inte svarar, antingen har jag kunder i taxin eller så sover jag.

spiidfriik@hotmail.com
070-567 52 49

/Daniel

Eagle Talon TSi AWD G1B
Aprilia RSV Mille R -02
Citera
MickeNorrort
Arlanda
Här sen Okt 2006

Trådstartare
Spiidfriik skrev:
Finns i Piteå. Är klar när du vill att den är klar. :-) Hade inte tänkt greja igång den förrän till våren, men det är inte många timmars jobb. Ett par kvällar så går den.
Hör av dej per mail eller telefon om du är intresserad. Dock jobbar jag oregelbundna tider. Skicka ett SMS om jag inte svarar, antingen har jag kunder i taxin eller så sover jag.

spiidfriik@hotmail.com
070-567 52 49

/Daniel

jag kommer imrgon då men seriöst jag skulle vilja komma imrogn.

Piteå
Här sen Dec 2002

Du är välkommen upp när som helst. Du har mitt nr...

Eagle Talon TSi AWD G1B
Aprilia RSV Mille R -02
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003

Tips från mannen som ställde om till Engleska på din förddator på en mack i norrort

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=33414

Citera
SÄLJES
K: BMW e21 max 50.000:-
1736 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande