| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: BMW e21 max 50.000:-
|
1736 besök totalt |
|
K: Bmw e21 max 50.000:-
Önskas köpa en e21 helst 323i skriv va ni har eller maila mig på bavariaman@msn.com _________________ Mikael Engblom |
||
|
hej
jag har en 323 E21 till salu. du kanse redan har sett den på annons. dock vill jag ha 65000 för min. byggd efter grpN och bmwcup standard. totaltvåa två år i rad. allt är i princip nytt och har bara gått en säsong. hör av dig om det är intressant på 0707-993879 //Mvh Martin _________________ Martin Skoog |
||
ö jag måste missat den tror jag vilken är de? länk till den? _________________ Mikael Engblom |
||
|
Jag har en E21 323i -82 som jag grejat en del med. Dock ingen racebil om det är det du är ute efter. Säljes med eller utan motor (M50B25) men i övrigt komplett. Bilder och info finns här: http://spiidfriik.tropicalhideout.ne
Dock är bilderna inte helt färska, den är lite lägre nu med betydligt bättre camber bak. Pris utan motor: 12.000kr Pris med M50 motor installerad: 18.000kr /Daniel, Piteå 070-567 52 49 _________________ Daniel Sundström Nissan Skyline GT-R R33 -95 Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94 Eagle Talon TSi AWD G1B Aprilia RSV Mille R -02 |
||
okej låter nice e den bes och körklar? fult fungerande? el vad är fel isf? vad är gjort osv? _________________ Mikael Engblom |
||
|
Fumlade. Se posten nedan...
_________________ Daniel Sundström Nissan Skyline GT-R R33 -95 Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94 Eagle Talon TSi AWD G1B Aprilia RSV Mille R -02 |
||
|
För 18.000kr är den besiktigad och körklar. I nuläget är det lite skruvande kvar på motorn (montering av insug tex). Sitter S50 grenrör och boxen lär ska vara chippad. Bromsservot rymdes inte och är bortrationaliserat, återstår att se om det går att köra utan servo. I övrigt är bakvagnen helt renoverad med nya scilentblock fyllda med rutlim och bärarmsbussningar i nylon. Upprätad camber med justering från E34 M5. Nya Gabriel gasdämpare bak och nya Koni justerbara dämpare fram. Lesjöfors fjädrar. Slitzade fina skivor fram. Framvagnen är orenoverad, men alla delar finns. Short shift med lång spak i nylon. Moccaratt och Recaro rallystolar på fällbara underreden. Dubbla Apple 2,5" dämpare, men i övrigt original avgas (har inte hunnit bygga nytt). 15" MiM fälgar med någorlunda däck (195/50) och en bunt 13" om så önskas. Elfläkt. 5 växlad låda med ny Hardyskiva och nytt stödlager (komplett) samt nya motor- och växellådskuddar. Uppsträckt lamelldiff och 3,65:1. Nu kommer jag inte på nåt mer... :-)
_________________ Daniel Sundström Nissan Skyline GT-R R33 -95 Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94 Eagle Talon TSi AWD G1B Aprilia RSV Mille R -02 |
||
låter intressant vart finns den? när e den klar? _________________ Mikael Engblom |
||
|
Finns i Piteå. Är klar när du vill att den är klar. :-) Hade inte tänkt greja igång den förrän till våren, men det är inte många timmars jobb. Ett par kvällar så går den.
Hör av dej per mail eller telefon om du är intresserad. Dock jobbar jag oregelbundna tider. Skicka ett SMS om jag inte svarar, antingen har jag kunder i taxin eller så sover jag. spiidfriik@hotmail.com 070-567 52 49 /Daniel _________________ Daniel Sundström Nissan Skyline GT-R R33 -95 Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94 Eagle Talon TSi AWD G1B Aprilia RSV Mille R -02 |
||
jag kommer imrgon då men seriöst jag skulle vilja komma imrogn.
_________________ Mikael Engblom |
||
|
Tips från mannen som ställde om till Engleska på din förddator på en mack i norrort
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
![]() |
SÄLJES
K: BMW e21 max 50.000:-
|
1736 besök totalt |