| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Fiat 850 s -68 4500 mil
|
1787 besök totalt |
|
Märke: Fiat Modell: 850 s Årsmodell: 1968 Kaross: Sedan Motor: 4-cyl. 4-takt. 27kW (svansmotor) Drivning: bakhjulsdriven via 4vxl. låda. Finns i: Eskilstuna Pris: 13'000kr (eller kom med ett seriöst bud) Bra saker. Bilen är nybesiktigad. Förgasaren är rengjord i november och därefter injusterad. Bilen har endast gått 4500 mil och stått i garage fram tills nu. Den är relativt befriad från rost. Mindre bra saker. De små rostfläckarna bör ta om hand om utseendet vill bevaras. Vid besiktning upptäckdes begynnande rost i golvet vid höger dörr som bör lagas om man vill bevara bilen till kommande generationer. Men som han sa "...där svetsar du bara dit en liten plåtremsa". Så det är inget stort jobb. Bilden på bilen är från ett produktblad.
Kontakt: tlf. 0707141783, e-post: mem02002@student.mdh.se _________________ Marcus Ekström BMW 320i SAAB 99T8 -80 |
|
|
|
Tanken var ju att det skulle bli en räjserbil. Men eftersom att jag inte har avslutat (läs påbörjat) mitt nuvarande projekt gör jag nog bäst i att sälja den. Annars kommer den stå och rosta, det är inge vidare.
Men för alla rejsa.nu användare så kan jag göra ett SPECIAL PRIS till den som vill bygga en räjserbil av den. _________________ Marcus Ekström BMW 320i SAAB 99T8 -80 |
|
Jag är sugen på Fiaten!
Finns den kvar? Vill göra en liten räser att köra med runt banor och bara ha skoj med! Hade en Fiat panda som jag ville göra till en banbil, men den var för rostig och motorn mådde inget vidare. så jag skrotade den! Hör av dig! //Janne A _________________ Janne Andersson ..........kan man ha roligare än i en Fiat? |
![]() |
SÄLJES
|
1787 besök totalt |