Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
vad har hänt, mina inställningar har försvunnit??
1972 besök totalt
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Trådstartare

nu imorse så vart jag inte auto-inloggad som vanligt och mina inställningar som jag har haft i flera år har helt plötsligt försvunnit, t.ex att trådarna ska visas baklänges med senaste inlägget först...... Och när jag går in i inställningar så hittar jag inte ens något sådant val längre........

så vad har hänt? och hur får jag tillbaka det till baklänges-visning???????

Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Jag har suttit i några timmar och uppdaterat forummjukvaran. En gej som rök var baklängesvisningen. Bara den enda grejen tar mig minst 1 timme till o lägga in överallt VARJE gång forummjukvaran uppdateras Attans massa filer som det ska editeras in rader hit o dit i för den finessen

Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

Magnus Thomé skrev:
Jag har suttit i några timmar och uppdaterat forummjukvaran. En gej som rök var baklängesvisningen. Bara den enda grejen tar mig minst 1 timme till o lägga in överallt VARJE gång forummjukvaran uppdateras Attans massa filer som det ska editeras in rader hit o dit i för den finessen

Fast just den finessen är helt suverän och något väldigt uppskattat...... så om du kan fixa den så skulle jag bli jätteglad och säkert fler........ speciellt om fler får reda på möjligheten......

Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Sitter o hackar in anti-spam bot grejs just nu.... ska se vad jag kan göra...

Forshaga
Här sen Dec 2002

Re: vad har hänt, mina inställningar har försvunnit??

Fredrik - SLC skrev:
nu imorse så vart jag inte auto-inloggad som vanligt och mina inställningar som jag har haft i flera år har helt plötsligt försvunnit, t.ex att trådarna ska visas baklänges med senaste inlägget först...... Och när jag går in i inställningar så hittar jag inte ens något sådant val längre........

Tur att någon annan reagerade på det. Jag trodde jag blivit idiot....när jag inte kom på var man ställde om.

Som det är nu...är ju forumet oanvändbart....

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004

Nu är iaf 2h sökningen uppe, 24h visar fortfarande inga resultat.

Det verkar som om det är en liten tomtenisse som sitter och sliter med att lägga på anpassningarna igen thumbs up

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Re: vad har hänt, mina inställningar har försvunnit??

Fredrik - SLC skrev:

Jag undra samma, hur får man tillbaka så inläggen ligger i rätt ordning ????

RBC-Lars
HQ
Här sen Mar 2003

Först och främst, stort tack till Magnus som fixar och donar med vardagsrummet till allas fromma!
thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up

Även jag har varit förvirrad några dagar och är tacksam för att inse att det inte var jag som var sbs.

Just baklängesvisningen är det jag verkligen saknar, speciellt i OT. Jag haver dock förtröstan!

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005

Re:

RBC-Lars skrev:
Först och främst, stort tack till Magnus som fixar och donar med vardagsrummet till allas fromma!
thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up

Just baklängesvisningen är det jag verkligen saknar, speciellt i OT. Jag haver dock förtröstan!

Håller med föregående talare!
Tack Magnus för att du håller igång detta fantastiska forum.

God Jul o Gott Nytt Rejs_År!

Citera
Bernard
Stockholm
Här sen Feb 2005

Re:

Qvisfr skrev:
RBC-Lars skrev:

Håller med föregående talare!
Tack Magnus för att du håller igång detta fantastiska forum.

God Jul o Gott Nytt Rejs_År!

All heder till Magnus! Jag tror att få vet hur mycket arbete som ligger bakom denna numera oumbärliga site!!

Baklängesvisningen tror jag tyvärr är så viktig att frånfälligheten av den allvarligt kommer att påverka antalet aktiviteter inom rejsa.nu?

Jag är tror mig vara säker på att hjälp borde att finnas inom vår community?

Någon? Hjälp Magnus!!

Liten julhälsning:

http://www.myspace.com/rudolphampthereindeers

Stockholm
Här sen Apr 2003

Gick det inte att fixa så man kan ha sista inläggen överst,?? Nu känns forumet helt fel:

hartge
åtvidaberg
Här sen Maj 2005

Re:

Kavic skrev:
Gick det inte att fixa så man kan ha sista inläggen överst,?? Nu känns forumet helt fel:
håller med !!!!!!!!!!!!!! nu drar man sig ju för o läsa allas trådar tycker det va bättre som det va förut

bmw 530D Touring -10
Citera
Foruminfo/frågor
1972 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande