Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1972 besök totalt |
vad har hänt, mina inställningar har försvunnit??
nu imorse så vart jag inte auto-inloggad som vanligt och mina inställningar som jag har haft i flera år har helt plötsligt försvunnit, t.ex att trådarna ska visas baklänges med senaste inlägget först...... Och när jag går in i inställningar så hittar jag inte ens något sådant val längre........ så vad har hänt? och hur får jag tillbaka det till baklänges-visning??????? |
||||
Jag har suttit i några timmar och uppdaterat forummjukvaran. En gej som rök var baklängesvisningen. Bara den enda grejen tar mig minst 1 timme till o lägga in överallt VARJE gång forummjukvaran uppdateras
![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
Fast just den finessen är helt suverän och något väldigt uppskattat...... så om du kan fixa den så skulle jag bli jätteglad och säkert fler........ speciellt om fler får reda på möjligheten...... |
||||
Re: vad har hänt, mina inställningar har försvunnit??
Tur att någon annan reagerade på det. Jag trodde jag blivit idiot....när jag inte kom på var man ställde om. Som det är nu...är ju forumet oanvändbart.... ![]() ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Nu är iaf 2h sökningen uppe, 24h visar fortfarande inga resultat.
Det verkar som om det är en liten tomtenisse som sitter och sliter med att lägga på anpassningarna igen ![]() ![]() |
||||
Re: vad har hänt, mina inställningar har försvunnit??
Jag undra samma, hur får man tillbaka så inläggen ligger i rätt ordning ???? _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
Först och främst, stort tack till Magnus som fixar och donar med vardagsrummet till allas fromma!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Även jag har varit förvirrad några dagar och är tacksam för att inse att det inte var jag som var sbs. Just baklängesvisningen är det jag verkligen saknar, speciellt i OT. Jag haver dock förtröstan! _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||
Re:
Håller med föregående talare! Tack Magnus för att du håller igång detta fantastiska forum. ![]() God Jul o Gott Nytt Rejs_År! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
All heder till Magnus! ![]() ![]() Baklängesvisningen tror jag tyvärr är så viktig att frånfälligheten av den allvarligt kommer att påverka antalet aktiviteter inom rejsa.nu? Jag är tror mig vara säker på att hjälp borde att finnas inom vår community? Någon? Hjälp Magnus!! Liten julhälsning: http://www.myspace.com/rudolphampthe _________________ Bernard Löhr |
||||
Re:
![]() _________________ Pierre Rosenholtz bmw 530D Touring -10 |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1972 besök totalt |