|
johann
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4121
Trådstartare
|
Frazze
Kristianstad
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1454

16 Jul 2003 12:14
_________________ /// Mvh Ferenc Papp
|
Bellof
Här sen Jul 2003
Inlägg: 807

16 Jul 2003 12:21
Senast ändrad av Bellof, 01 Sep 2003 02:17, ändrad totalt 1 gång
slettet
_________________ Tor Helge Ludvigsen
|
johann
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4121
Trådstartare
|
Jani Hast
Trollhättan
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1017

16 Jul 2003 13:17
Varför fråga man inte dig om man fick sig en åktur när man ändå var på plats
Men jag får väll tänka att jag inte skulle fått plats i stolen.
_________________ // Jani Hast
|
johann
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4121
Trådstartare
|
Bellof
Här sen Jul 2003
Inlägg: 807

16 Jul 2003 13:33
Senast ändrad av Bellof, 01 Sep 2003 02:17, ändrad totalt 1 gång
slettet
_________________ Tor Helge Ludvigsen
|
johann
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4121
Trådstartare

16 Jul 2003 13:43
Tor Helge skrev: | Av teoretiske grunner lurer jeg på hva slags hastigheter du får på de forskjellige partiene - hoppet för Flügplatz, gjennom hoyresvingen Flügplatz, Schwedenkreuz, Fuchsröhre, Kesselchen, Pflanzgarten I II og III  |
Quiddelbacher Höhe är varvstopp på fyran ca 220-230 mätarfart, Flugplatz 170-180 i ingången, ca 260 efter hoppet före Schwedenkreuz, 190-200 igenom SX, över 240 på mätaren före kompressionen i Fuchsröhre, över 230 före Mutkurve, ca 200 före PF1, ca 170-180 PF2 innan Schwalbenswanz går det ca 230. Vad menar du med PF3?
Sen är detta mätarfart.
|
Bellof
Här sen Jul 2003
Inlägg: 807

16 Jul 2003 14:36
Senast ändrad av Bellof, 01 Sep 2003 02:18, ändrad totalt 1 gång
slettet
_________________ Tor Helge Ludvigsen
|
Bellof
Här sen Jul 2003
Inlägg: 807

16 Jul 2003 14:42
Senast ändrad av Bellof, 01 Sep 2003 02:18, ändrad totalt 1 gång
slettet
_________________ Tor Helge Ludvigsen
|
johann
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4121
Trådstartare

16 Jul 2003 14:47
Tor Helge skrev: | johann skrev: | Tor Helge skrev: | Av teoretiske grunner lurer jeg på hva slags hastigheter du får på de forskjellige partiene - hoppet för Flügplatz, gjennom hoyresvingen Flügplatz, Schwedenkreuz, Fuchsröhre, Kesselchen, Pflanzgarten I II og III  |
Quiddelbacher Höhe är varvstopp på fyran ca 220-230 mätarfart, Flugplatz 170-180 i ingången, ca 260 efter hoppet före Schwedenkreuz, 190-200 igenom SX, över 240 på mätaren före kompressionen i Fuchsröhre, över 230 före Mutkurve, ca 200 före PF1, ca 170-180 PF2 innan Schwalbenswanz går det ca 230. Vad menar du med PF3?
Sen är detta mätarfart. |
På en annen side så kjorer du vel alt for sakte hvis du har tid til å se på meteret på noen av disse stedene  |
Eller så är jag väldigt snabb på att läsa av mätarna.
En del av farterna har jag dock räknat om från varvtal.
|
Bellof
Här sen Jul 2003
Inlägg: 807

16 Jul 2003 14:56
Senast ändrad av Bellof, 01 Sep 2003 02:19, ändrad totalt 1 gång
slettet
_________________ Tor Helge Ludvigsen
|
johann
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4121
Trådstartare
|
Bellof
Här sen Jul 2003
Inlägg: 807

16 Jul 2003 16:22
Senast ändrad av Bellof, 01 Sep 2003 02:19, ändrad totalt 1 gång
slettet
_________________ Tor Helge Ludvigsen
|
johann
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4121
Trådstartare
|
Bellof
Här sen Jul 2003
Inlägg: 807

16 Jul 2003 17:24
Senast ändrad av Bellof, 01 Sep 2003 02:22, ändrad totalt 1 gång
slettet
_________________ Tor Helge Ludvigsen
|
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8434

17 Jul 2003 18:15
På de bilder som tagits på dig Johann (och är publicerade i en annan tråd) har du en en passagerare som har en "maskin" i handen...
Hur är kontrollen vid roll-out? Går det att lägga "apparaten" under sätet och sedan får passageraren hala fram den innan Antoniusbuche? Eller är de stenhårda med detektiver i depån?
Mvh / Micke
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
Jani Hast
Trollhättan
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1017

17 Jul 2003 18:41
BTG skrev: | På de bilder som tagits på dig Johann (och är publicerade i en annan tråd) har du en en passagerare som har en "maskin" i handen...
Hur är kontrollen vid roll-out? Går det att lägga "apparaten" under sätet och sedan får passageraren hala fram den innan Antoniusbuche? Eller är de stenhårda med detektiver i depån?
Mvh / Micke |
Jag hade Digital kamera i handen när vi körde ut i Roll-outen när jag var ner i helgen.
_________________ // Jani Hast
|
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3129

17 Jul 2003 18:43
Insämmer i I hyllningarna . Sub 8, imponerande!!
_________________ Edvin Persson
#lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se
|
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8434

17 Jul 2003 18:48
Jani Hast skrev: | Jag hade Digital kamera i handen när vi körde ut i Roll-outen när jag var ner i helgen. |
Ahaaaa....
Vågar man hoppas på att de släppt lite på tillämpningen av sitt idiotiska fotoförbud?
Mvh /Micke
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
johann
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4121
Trådstartare

17 Jul 2003 18:56
BTG skrev: | På de bilder som tagits på dig Johann (och är publicerade i en annan tråd) har du en en passagerare som har en "maskin" i handen...
Hur är kontrollen vid roll-out? Går det att lägga "apparaten" under sätet och sedan får passageraren hala fram den innan Antoniusbuche? Eller är de stenhårda med detektiver i depån?
Mvh / Micke |
Verkar inte vara några större problem med videokameror längre så länge de inte sitter allt för tydligt monterade.
|
|