| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
1 År med Gellerasenfoto.se
|
1311 besök totalt |
|
Nu har det gott c:a ett år med gelleråsenfoto. jag och oscar har haft ett härligt år på karlskogas motorbana, eftersom det är väldigt populärt att göra en "best of" tråd i slutet utav året så vill vi inte vara sämre. Först ut: Porsche club sweden på gelleråsen den 9:e april.
Mycket regn och snö! tur att pitstop café finns ! 1: maj var det dax igen! denna gång hängde vi med Porscheklubben.se och RUF Center sweden, www.RUF.se till banan för att hjälpa till lite och även hinna fotografera!
Nu vankas det sommar, den 28:e Maj är det STCC på gelleråsen som gäller!
Viktor handlar ny Kamera och den 6:e juli så åkte han med peter till gelleråsen! denna dag hade Motorklubben Track Experience hyrt banan. Han tackar även Thed Björk för den svettiga åkturen rung gelleråsbanan
LINUS
Nu är sommaren här och både Viktor och oscar har handlat nya kameror. Datumet är den 10 augusti, äntligen! denna gången på gelleråsbanan så var det bankörning med Thed Björk och Rickard Göransson. Oscar vill passa på att tacka Gatue för den snabba hemfärden till örebro i CSl:en. Jag kan även ta och tacka Peter i RUFen för hemfärden!
Nytt besök på gelleråsen, nya bilar att fotografera
Den 19:e Augusti så kommer vi och fotograferar Porsche Club Swedens Bilar!
Den 27 Augusti var det STCC och sista evenemanget för oss.
och med dessa bilder så vill vi tacka alla trevliga arrangörer och funktionärer som sett till så att vi kunnat fotografera. vi vill även tacka alla som köpt bilder och förstoringar utav oss. Personerna bakom websiterna Porscheklubben.se, RUF.se, Porsche.nu, Automobil vill vi även tacka, Ett extra stort tack till tidningen Automobil som hade med oss i ett utav deras nummer. För er som vill kika på mer bilder så surfa gärna in på http://www.gellerasenfoto.se/ Planer för racesäsongen 2007 om vi (gellerasenfoto.se) kommer att plåta som ett team i år 2007 är ännu inte fastställt. mycket lutar åt en ny annan satssning som vi kommer att lägga energin på! Mvh oscar odenå, 17 Viktor Hjelmqvist ,17 |
|
|
|
Underbara bilder!
Hårnålen verkar vara favoritstället att fota och jag kan bara säga att jag älskar bilderna från den kurvan. Varför är några events borttagna från hemsidan förresten? RUF eventet tex. Som sagt, det ska bli väldigt intressant o se vad ni hittar på inför 2007 års säsong. /MVH Martin _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
|
|
![]() |
Bilder o videos
|
1311 besök totalt |