Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
NU åker jag ner till Ringen för första gången.
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (6131 totalt)
Peeter
Torshälla/Eskilstuna
Här sen Nov 2002

Nisse!
Skönt att hojåkaren klarade sig! thumbs up
och att det inte är värre skador på din bil än en parkeringsskada. thumbs up
Hoppas du får tag på den j-----n!!!

Du är ju snart nere på mina tider, som jag körde med min Golf MkII 16V 1991. thumbs up

Daniel Nihlén
Stockholm
Här sen Nov 2002

Nisse Classon skrev:

Vidare sa akte en mc-akare omkull precis framför mig och kanade in i räcket vid Wehrseifen.
Jag stannade givetvis och som tur var gick det bra för killen. Jag sprang upp en bit och varnade efterkommande och ringde även nödnumret.
Problemet var att jag var sa skärrad att jag visste inte hur jag skulle fa fram numret i telefonen. Till slut gick det dock och dom kom ut med bil och bärgare.

Hej Nisse!

Inträffade ovanstående olycka på onsdagen den 16:e? Jag såg nämligen en hojåkare som kanat ut i räcket i Wehrseifen och en rödmetallic golf som stod parkerad intill vänsterkanten mitt i vänsterböjen. Var det din bil och du som var där? Trodde att även golfen kraschat.

"Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche
Citera
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002

Daniel Bengtsson skrev:

Hej Nisse!

Inträffade ovanstående olycka på onsdagen den 16:e? Jag såg nämligen en hojåkare som kanat ut i räcket i Wehrseifen och en rödmetallic golf som stod parkerad intill vänsterkanten mitt i vänsterböjen. Var det din bil och du som var där? Trodde att även golfen kraschat.

Jäpp, det hände på onsdagen och det var min bil och om du såg en lång räka som stod en bit uppåt i backen och vifta för fartsänkning så var det jag...
Tyvärr minns jag inte att jag såg din bil vid det tillfället.
Jag visste ju att du skulle vara där och frågade även Johan om han sett dig, vilket han gjort.
Synd att vi inte träffades.

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Bellof

Här sen Jul 2003

slettet

Lidköping
Här sen Nov 2002

Tor Helge skrev:

Det fine er jo at når en er blitt Ring Addicted så er man der flere ganger i året og treffes snart igjen Först blitt hektet er det vanskelig å sitte hjemme. Forövrig kaller jeg Ringen hjemme, og oslo kun midlertidig opphold.

Även om jag är biten av Ringen så kostar det mycket att åka ner och därför åker jag bara en gång om året. Fast det har blivit sju gånger hittills.

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Bellof

Här sen Jul 2003

slettet

Stockholm
Här sen Nov 2002

Nisse Classon skrev:
Daniel Bengtsson skrev:

Hej Nisse!

Jäpp, det hände på onsdagen och det var min bil och om du såg en lång räka som stod en bit uppåt i backen och vifta för fartsänkning så var det jag...
Tyvärr minns jag inte att jag såg din bil vid det tillfället.
Jag visste ju att du skulle vara där och frågade även Johan om han sett dig, vilket han gjort.
Synd att vi inte träffades.

Jag håller med, det vore kul om vi träffats där, men det kommer säkert fler tillfällen för det.

Tyvärr kan jag inte säga att jag vet exakt hur du ser ut och om du ser ut som en räka eller valross, men jag får lita på ditt ord. Jag såg någon som vinkade för jag tog ner farten. Av någon konstig anledning är det svårt att memorisera utseenden hos personer vid bankanten när man kommer ur miss-hit-miss.

"Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche
Citera
Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003

Kom igen Jani visa bilderna för oss kan inte bärga mig tills du visar dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :invasion:

--VVTS--
Citera
Jani Hast
Trollhättan
Här sen Feb 2003

Trådstartare
Maciek Matwiejczuk skrev:
Kom igen Jani visa bilderna för oss kan inte bärga mig tills du visar dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bilderna har redan legat ute ett bra tag på www.hastig.se

Göteborg
Här sen Jul 2003

Förlåt Jani! Eftersom jag är ny här , så är det lite svårt att hänga med i början :pc: :curse: :bang: :bang2: Ska försöka o bättra mig i framtiden :typing:

--VVTS--
Citera
Bellof

Här sen Jul 2003

slettet

Göteborg
Här sen Jul 2003

Vet inte vad jag gör för fel men jag får inte mina smilies att fungera. Är inte så bra på datorer.

--VVTS--
Citera
Bellof

Här sen Jul 2003

slettet

Göteborg
Här sen Jul 2003

Det är inställt på ja men det fungerar inte ändå.

--VVTS--
Citera
Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003

Nu vet jag vad jag gjorde för fel Tor Helge! Jag glömde att förhandsgranska mina inlägg

--VVTS--
Citera
Jani Hast
Trollhättan
Här sen Feb 2003

Trådstartare
Maciek Matwiejczuk skrev:
Förlåt Jani! Eftersom jag är ny här , så är det lite svårt att hänga med i början Ska försöka o bättra mig i framtiden

Lungt.
Alla gör vi fel i bland.

Göteborg
Här sen Jul 2003

Tack , kände mig lite som en riktig nybörjare ett tag.

--VVTS--
Citera
Nürburgring
NU åker jag ner till Ringen för första gången.
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (6131 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande