Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (6131 totalt) |
Nisse!
Skönt att hojåkaren klarade sig! ![]() och att det inte är värre skador på din bil än en parkeringsskada. ![]() Hoppas du får tag på den j-----n!!! ![]() ![]() ![]() Du är ju snart nere på mina tider, som jag körde med min Golf MkII 16V 1991. ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Hej Nisse! Inträffade ovanstående olycka på onsdagen den 16:e? Jag såg nämligen en hojåkare som kanat ut i räcket i Wehrseifen och en rödmetallic golf som stod parkerad intill vänsterkanten mitt i vänsterböjen. Var det din bil och du som var där? Trodde att även golfen kraschat. _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
Jäpp, det hände på onsdagen och det var min bil och om du såg en lång räka som stod en bit uppåt i backen och vifta för fartsänkning så var det jag... ![]() Tyvärr minns jag inte att jag såg din bil vid det tillfället. Jag visste ju att du skulle vara där och frågade även Johan om han sett dig, vilket han gjort. ![]() Synd att vi inte träffades. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Även om jag är biten av Ringen så kostar det mycket att åka ner och därför åker jag bara en gång om året. ![]() ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Jag håller med, det vore kul om vi träffats där, men det kommer säkert fler tillfällen för det. Tyvärr kan jag inte säga att jag vet exakt hur du ser ut och om du ser ut som en räka eller valross, men jag får lita på ditt ord. ![]() ![]() ![]() _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
Bilderna har redan legat ute ett bra tag på www.hastig.se _________________ // Jani Hast |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (6131 totalt) |