| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Viken bil behövs för att impa?
|
5591 besök totalt |
|
Nu menar jag inte riktigt så alltså... Jag har lagt märke till att funktionärerna på Ringen inte höjer på ögonbrynen speciellt lätt. Dom ser blasé ut vad som än rullar förbi deras näsa. Vilken bil skall man komma i för att dom skall reagera? 962:an i en annan tråd kanske är en. Det såg iallafall ut som om funktionären tittade på den iallafall. Iofs så reagerade dom på en gammal Manta förra året. Dom skrattade och tecknade med händerna käftarna på en skrotpress som trycker ihop. Sedan tecknade dom "vänd och visa er inte med denna skrothögen här igen".
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
|
När vi var nere och kollade på 24-timmars och var ute på kvällen i Adenau/Breidscheid, var det en massa ungdomar/ungar som åkte skateboards och trampbilar i nerförsbacken mellan wehrseifen och bron i breidscheid. Den backen är väl en 5-600 meter lång + att det lutar ganska brant nerför, så de kom upp i lite fart. Dessvärre tog jag inte några bilder på "spektaklet".
_________________ /// Mvh Ferenc Papp |
||
|
Då är det alltså en soffa man skall komma i för att väcka lite liv i dom?
Jag har sett en engelsman som byggt en dubbelsäng med motor. Den vore nog något. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
_________________ --VVTS-- |
||
|
Finns ju en annan variant också.
om man hade kommit åkandes med en naken Tracy Lords i passagerarstolen, vore det väl ändå F** om inte funktionärerna hade reagerat..
och då hade det nog spelat mindre roll vad man kom åkandes i för något.
_________________ /// Mvh Ferenc Papp |
||
|
När jag var på Ringen senast såg jag faktisk att "funktionärerna" lyfte på ögonbrynen en smula.
En farbror åkte några varv i en sån här farkost. Han hade en vidbrättad hatt på huvudet och som extra touch en rullstol nonchalant inslängd i "baksätet".
|
||
Det är andra gången nu på kort tid som jag har fått gripa in och ställa viktiga fakta till rätta. Det är alltså TracI Lords
Messerschmidt i dag igen / JohanR _________________ Johan Rådlund |
||
Det kallar jag för vikttrimmning!!!
Vem blir först ut att slänga av sig kläderna för att spara vikt!?!
_________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||
![]() |
Nürburgring
|
5591 besök totalt |