Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1485 besök totalt |
Iskörning i Stockholm (med omnejd)?
Känner ni till nån plogad isbana (för bilar!) i Stockholm med omnejd? Bilen längtar efter fulldubb men vi hittar inget ställe att gasa på... / Andreas _________________ Andreas T0rnva11 |
||||
Utanför upplandsväsby (rosersberg) så fanns det upplogad bana förra året.
Är inte kvar i Sthlm längre så jag har inte en aning om hur det ser ut i år men det är ett hett tips! /Andes |
||||
Vi har ett isracingevent nästa lördag i Hallstahammartrakten. Kan kanske vara vara något? Thed Björk är med som instruktör. Kolla www.motorklubben.se eller skicka ett pm till mig.
![]() _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||||
Re:
Ulli kommer Motorklubben att köra tillsammans med SLC i år också? _________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||||
Re:
Why change a winning concept? ![]() ![]() _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||||
Re:
Tyvärr inställt. Kolla under "Inför träffar". _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||||
Re:
Halloj Ulli, som kommersiell verksamhet som Motorklubben är gäller: fråga mig först om lov för att marknadsföra sig här. Jag är öppen för förslag, ordentlig rabatt till rejsa.nu-medlemmar tex så får ni marknadsföra er allt ni vill här ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Våren är här! Det är nog bara att inse att iskörning i 08-området (förmmodligen) redan är historia.
För ett par veckor sedan kördes det friskt på Magelugnen med bil ![]() in siktet på asfalt eller åka norr ut. ![]() _________________ Jörgen Eriksson |
||||
Re:
No problem, Magnus! Call me, du har fått PM. ![]() _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1485 besök totalt |