| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Iskörning i Stockholm (med omnejd)?
|
1534 besök totalt |
|
Känner ni till nån plogad isbana (för bilar!) i Stockholm med omnejd? Bilen längtar efter fulldubb men vi hittar inget ställe att gasa på... / Andreas _________________ Andreas T0rnva11 |
||||
|
Utanför upplandsväsby (rosersberg) så fanns det upplogad bana förra året.
Är inte kvar i Sthlm längre så jag har inte en aning om hur det ser ut i år men det är ett hett tips! /Andes |
||||
|
Vi har ett isracingevent nästa lördag i Hallstahammartrakten. Kan kanske vara vara något? Thed Björk är med som instruktör. Kolla www.motorklubben.se eller skicka ett pm till mig.
_________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||||
|
Re:
Ulli kommer Motorklubben att köra tillsammans med SLC i år också? _________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||||
|
Re:
Why change a winning concept? Vi har dock inte satt allt på plats än, men jag återkommer med besked snarast!
||||
|
Re:
Tyvärr inställt. Kolla under "Inför träffar". _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||||
|
Re:
Halloj Ulli, som kommersiell verksamhet som Motorklubben är gäller: fråga mig först om lov för att marknadsföra sig här. Jag är öppen för förslag, ordentlig rabatt till rejsa.nu-medlemmar tex så får ni marknadsföra er allt ni vill här Som sagt, fråga mig om lov först och kom gärna med något förslag _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Våren är här! Det är nog bara att inse att iskörning i 08-området (förmmodligen) redan är historia.
För ett par veckor sedan kördes det friskt på Magelugnen med bil Nu är det bara att ställa
in siktet på asfalt eller åka norr ut.
_________________ Jörgen Eriksson |
||||
|
Re:
No problem, Magnus! Call me, du har fått PM.
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1534 besök totalt |