| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Stålrör, hjälp att hitta
|
1145 besök totalt |
|
Stålrör, hjälp att hitta
Jag behöver 2st stumpar stålrör ca 30mm långa Innerdimater ca max 52 Ytterdiamter ca min 58 Är det någon vänlig skäl som har något som ligger och skräpar eller vet var man kan hitta småbitar utan att bli ruenerad? _________________ Johan Sjölinder |
|
Jag brukar åka till Söderströms järn i orminge. Ofta har dom lite stumpar liggandes. För ett par år sen köpte jag en halv m2 med plåt 1,5 mm för 50:- tex. Ligger bredvid bilprovningen
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
|
Jag har ett 50/70 sömlöst ämnesrör som jag kan kapa lite på. Men jag lär inte hinna dom närmsta dagarna. Så är det bråttom blir det värre.
Mvh |
|
Jag behöver ett rör med 40 inner för att pressa lager, och ska besöka min leverantör
och dom har säkert en spillbit åt dig också. har du bråttom? Krav på rak-kapning? Hmm, dom måtten.. 60X4 eller 60X5mm _________________ Arne Lindgren |
|
Arne:
Brinner gör det inte, men hur fortare desto bättre. 60x5 skulle sitta finfint. Får jag bara en bit för som räcker till 2st 30mm bitar så kan jag kapa själv. Samuel: Tackar, jag avaktar lite för att se om jag får napp på närmare håll Jonas: Skall slå Söderström en signal i morgon. _________________ Johan Sjölinder |
|
|
![]() |
Skruva banåkabil
Stålrör, hjälp att hitta
|
1145 besök totalt |