Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 8724 besök totalt |
Pannizzi på Ringen
Idag (torsdag den 7 augusti) visade Eurosport i upptakten till Finlands Rally en liten snutt där Panizzi tog ut WRC:n på Ringen. Han hade ingen kartläsare med sig så han "tog det lungt" vilket innebar ställ i Hatzenbach och Klostertal iaf... ![]() Mvh /Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Re: Pannizzi på Ringen
Såg det också. blir lite paff när jag såg att det var ringen han körde på ![]() ![]() _________________ Carl Arwidsson Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering ![]() |
||||
Yess! (Låna bandet?) Eller ser du reprisen imorgonbitti? Är du också oerhört mör i ryggen ett helt nytt sätt? Jag har oerhört ont precis under skulderbladen. ![]() Tack för lånet av grejorna! ![]() ![]() Mvh / Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
såg en 206 wrc på ringen den 28/7, men jag var inte säker på om det var en riktig eller dimma-kittad , kanske var han då ?
|
||||
Såg reprisen! Cool. Han verkade gilla banan, och vem gör inte det! Det var så lite, TUNNIS! ![]() _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
Jag med ![]() och nu den oundvikliga frågan: Undra vad han kan köra varvet på med slicks o allt?????? Det är ju iof inte så vansinningt mycket pulver i bilarna numer ![]() _________________ ![]() |
||||
Jepp, nu kommer det nog att spekkas. ![]() Jag först ut? ![]() Jag tror att man skulle kunna få till en mycket, mycket bra tid. Kanske under 8 BTG och således 8,20 lr 8.30 fullvarv. Mvh /Micke P.S. Jag har det på VHS (än så länge) men kan inte digitalisera. D.S. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Med rätt utväxling tror jag att en bra bit under 8 minuter för ett helt varv inte är några problem. Jag säger 7.40, med rätt förare bakom ratten (Walter m.a.o.) _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
jag såg den live i backen ner för wipperman och bort mot Eschbach (tror jag inte så bra på namnen än) ocg det såg inte ut att gå så vådligt fort , såg ut som han "turiståkte" . Vad bilen däremot är kapabel till vet jag inte under 8 min borde den ju klara med enkelhet trots taskig utväxling , vad åker en gt3 rs på ?
|
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 8724 besök totalt |