| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Busbil/banbil...KÖPT!!
|
1543 besök totalt |
|
Ja vad ska man säga,,, var och kollade på Pelles 944 idag och det blev affär, en väldigt impulsiv sådan dock Men såhär ett par timmar senare känns det fortfarande bra _________________ Ronnie Forsberg Porsche 911T 1972 |
||||
|
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
25k för bilen 5-10k för att göra den besiktningsbar (om du inte skruvar själv) 20k på turbokonvertering 10k på lack för 65k så har du en klassisk dräpare. _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||
|
Sierra Cosworth-89 bakhjulsdrift, mer lättrimmat är svårt att hitta, har drygt 300 hk nu, nybesiktigad, sänkt, bättre dämpare, fjäderbensstag, skålade Recaro stolar, diffbroms mm, bilen importerad från Italien, har ingen rost och är dessutom katalysatorfri, vrid på nyckeln och åk för 75000:-
_________________ Bertil Hedlund, Cortinist Effekt är hur hårt du slår i väggen, moment är hur långt du flyttar den. |
||||
|
Re:
Nu verkar jag säkert alldeles för kräsen, men jag har ganska svårt för ford Men du har inte lite bilder? Var finns bilen?
_________________ Ronnie Forsberg Porsche 911T 1972 |
||||
|
Hör med Pelle om denna https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
.
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - MSCC | @eddivarvstopp => Instagram - TikTok - Worldpress |
||||
|
Lite över priset du nämner men Zebb här på forumet har en Mazda RX-7 till salu
Pelles bil som nämns i inlägget ovan är ju inte heller helt fel men du efterfrågade mycket effekt vilket man kanske inte kan klassa det som. Specen på den ser inte ut att vara helt olik min bil. _________________ Martin Öberg
|
||||
|
Porschen är klart intressant! Effekten är väl kanske i underkant för "gatlek" men med 1,14 på Knutan så går det ju undan när man svänger iaf
Ska kolla upp Zebbs Rx7a, har alltid varit svag för domtrots att dom är japanska
_________________ Ronnie Forsberg Porsche 911T 1972 |
||||
|
Re:
Han har såvitt jag vet ingen annons ute på den men skicka ett pm till Zebb med den stavningen och fråga _________________ Martin Öberg
|
||||
|
Re:
Det är gjort. _________________ Ronnie Forsberg Porsche 911T 1972 |
||||
|
Re:
Finns många som har svårt för Ford så du är på intet sätt unik . Om du skickar en epostadress så ska du får bilder på turbo raketen. Går inte riktigt att jämföra en Cosworth med en vanlig Sierra, allt är bättre på Cosworth och när dom kommer från söderns land är plåten som ny. _________________ Bertil Hedlund, Cortinist Effekt är hur hårt du slår i väggen, moment är hur långt du flyttar den. |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1543 besök totalt |