Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Chassiedelar BMW M3 E30
3499 besök totalt
Lars Brandström
Gagnef
Här sen Mar 2004
Inlägg: 123


Trådstartare
S: Chassiedelar BMW M3 E30

Slutväxel motorsport 75% 4,68:1 ej M3 bakkåpa 8000kr


Börje Skoog 0243 - 22 11 71 OBS !! TIDIGARE FEL RIKTNUMMER

_________________
Lars Brandström
Citera
triss
Visby, Stockholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 862



Pris på motorsportdiffen?

_________________
Robin Ansin
RMS Racing
Bmw Z4M -07
Citera
Lars Brandström
Gagnef
Här sen Mar 2004
Inlägg: 123


Trådstartare
obs ! ring och snacka med Börje Skoog 0243 - 22 11 71 OBS !! TIDIGARE FEL RIKTNUMMER

_________________
Lars Brandström
Citera
Lars Brandström
Gagnef
Här sen Mar 2004
Inlägg: 123


Trådstartare
topplagringarna sålda

_________________
Lars Brandström
Citera
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647



Hej!

kan du berätta mer om fjäderbenen? är lite intresserad.

va kostar de?

och vad tar du för diffen?



mvh Peter
Citera
Reggan
Habo
Här sen Aug 2006
Inlägg: 249



Re:

Lars Brandström skrev:
obs ! ring och snacka med Börje Skoog 0241 - 22 11 71


Nummret har upphört och sakanr hänvisning, vill gärna kolla med fjädrar och dämpare.

_________________
Fredrik Regnell
BMW 318d kombi
Citera
Lars Brandström
Gagnef
Här sen Mar 2004
Inlägg: 123


Trådstartare
Nu har jag hittat rätt siffror i telefonnummret till Börje Skoog 0243 - 22 11 71

_________________
Lars Brandström
Citera
Lars Brandström
Gagnef
Här sen Mar 2004
Inlägg: 123


Trådstartare
Uppdaterat med bilder och priser

_________________
Lars Brandström
Citera
BW Motorsport
Royksund, Norge
Här sen Feb 2005
Inlägg: 37



Er fjederbenen solgt ??

_________________
Bjorn olaf Wiik
Citera
Lars Brandström
Gagnef
Här sen Mar 2004
Inlägg: 123


Trådstartare
Hej Björn , nej dom låg ju där igår när jag tog kort ,hade jag vetat att du var intresserad kunde du fått dom levererade på Våler av Börje som var där och tittade .
M.v.h. #33 Lars

_________________
Lars Brandström
Citera
BW Motorsport
Royksund, Norge
Här sen Feb 2005
Inlägg: 37



Har du tatt bort bildet igjen nå og hva var priset ?? Går det å sende dem med post, til Norge thumbs up

_________________
Bjorn olaf Wiik
Citera
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567



Re:

BW Motorsport skrev:
Har du tatt bort bildet igjen nå og hva var priset ?? Går det å sende dem med post, til Norge thumbs up


sålt till mig

_________________
Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
Citera
BW Motorsport
Royksund, Norge
Här sen Feb 2005
Inlägg: 37



okey ..
Jeg får se om det kommer flere for salg thumbs up

_________________
Bjorn olaf Wiik
Citera
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567



fick mina m3 fjäderben idag som ja köpte av denna person. dock så fattades det en del saker för att det ska vara kompletta fjäderben som lovades,väldigt trist dåp det kostar en del pengar.



har ringt men inget svar än. hoppas han skakar fram grejerna snarast.

_________________
Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
Citera
Johan E
Säter
Här sen Apr 2007
Inlägg: 505



Re:

BRUZZE skrev:
fick mina m3 fjäderben idag som ja köpte av denna person. dock så fattades det en del saker för att det ska vara kompletta fjäderben som lovades,väldigt trist dåp det kostar en del pengar.

har ringt men inget svar än. hoppas han skakar fram grejerna snarast.


Som jag ser det har du fått en del bonusgrejor. Har du original framvagn i övrigt så är ju det där inget du behöver. Bulten kostar inte många kronor på BMW.

_________________
///BMW - Was sonst!

Johan Eriksson
Citera
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567



Re:

Johan E skrev:
BRUZZE skrev:
fick mina m3 fjäderben idag som ja köpte av denna person. dock så fattades det en del saker för att det ska vara kompletta fjäderben som lovades,väldigt trist dåp det kostar en del pengar.

har ringt men inget svar än. hoppas han skakar fram grejerna snarast.


Som jag ser det har du fått en del bonusgrejor. Har du original framvagn i övrigt så är ju det där inget du behöver. Bulten kostar inte många kronor på BMW.


tror inte dom har unibals fästen på bmw..

men hur tänkte du med bonusgrejer?

_________________
Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
Citera
Johan E
Säter
Här sen Apr 2007
Inlägg: 505



Vet ju inte vad ni kom överens om som skulle ingå för att vara komplett men du fick ju med uniballs vilket inte finns på fjäderbenen original. Bonus. Bromsoken är ju inte gratis heller.
Det var bulten till oket jag menade som finns på BMW.
Då jag köpte mina fick jag inte med plattan under och de var inte billiga på BMW, runt tusenlappen styck.

_________________
///BMW - Was sonst!

Johan Eriksson
Citera
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567



Re:

Johan E skrev:
Vet ju inte vad ni kom överens om som skulle ingå för att vara komplett men du fick ju med uniballs vilket inte finns på fjäderbenen original. Bonus. Bromsoken är ju inte gratis heller.
Det var bulten till oket jag menade som finns på BMW.
Då jag köpte mina fick jag inte med plattan under och de var inte billiga på BMW, runt tusenlappen styck.


varför yttrar du dig om du inte har en aning då!

uppenbaligenn så skulle nog bulten.okfästet etc vara me eftersom det va 1 me eller hur, annars hade ja ju inte påpekat det att den andra fattades.

du kanske ser att det inte är så mkr annat som är orginal på dessa fjäderben heller.

skiter i om bulten kostar 1 kr eller 100 kr. ska inte fattas massa grejer om det inte sägs ngt om det innan, right?

_________________
Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
Citera
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567



nu har det löst sig me alla grejer.
men måste kolla me säljaren om han har haft topp tallrikarna till fjädern eller vart dom är.

_________________
Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
Citera
SÄLJES
S: Chassiedelar BMW M3 E30
3499 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande