|
Lars Brandström
Gagnef
Här sen Mar 2004
Inlägg: 123
Trådstartare

23 Apr 2007 09:13
Senast ändrad av Lars Brandström, 21 Sep 2008 20:30, ändrad totalt 6 gånger
S: Chassiedelar BMW M3 E30
Slutväxel motorsport 75% 4,68:1 ej M3 bakkåpa 8000kr
Börje Skoog 0243 - 22 11 71 OBS !! TIDIGARE FEL RIKTNUMMER
_________________ Lars Brandström
|
triss
Visby, Stockholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 862

23 Apr 2007 13:32
Pris på motorsportdiffen?
_________________ Robin Ansin
RMS Racing
Bmw Z4M -07
|
Lars Brandström
Gagnef
Här sen Mar 2004
Inlägg: 123
Trådstartare

23 Apr 2007 14:26
Senast ändrad av Lars Brandström, 08 Maj 2007 19:32, ändrad totalt 1 gång
obs ! ring och snacka med Börje Skoog 0243 - 22 11 71 OBS !! TIDIGARE FEL RIKTNUMMER
_________________ Lars Brandström
|
Lars Brandström
Gagnef
Här sen Mar 2004
Inlägg: 123
Trådstartare

03 Maj 2007 10:33
topplagringarna sålda
_________________ Lars Brandström
|
Peter Eklöf
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647

03 Maj 2007 12:56
Hej!
kan du berätta mer om fjäderbenen? är lite intresserad.
va kostar de?
och vad tar du för diffen?
mvh Peter
|
Reggan
Habo
Här sen Aug 2006
Inlägg: 249

08 Maj 2007 19:20
Re:
| Lars Brandström skrev: | | obs ! ring och snacka med Börje Skoog 0241 - 22 11 71 |
Nummret har upphört och sakanr hänvisning, vill gärna kolla med fjädrar och dämpare.
_________________ Fredrik Regnell
BMW 318d kombi
|
Lars Brandström
Gagnef
Här sen Mar 2004
Inlägg: 123
Trådstartare

08 Maj 2007 19:41
Nu har jag hittat  rätt siffror i telefonnummret till Börje Skoog 0243 - 22 11 71
_________________ Lars Brandström
|
Lars Brandström
Gagnef
Här sen Mar 2004
Inlägg: 123
Trådstartare

11 Sep 2008 20:32
Uppdaterat med bilder och priser
_________________ Lars Brandström
|
BW Motorsport
Royksund, Norge
Här sen Feb 2005
Inlägg: 37

12 Sep 2008 06:31
Er fjederbenen solgt ??
_________________ Bjorn olaf Wiik
|
Lars Brandström
Gagnef
Här sen Mar 2004
Inlägg: 123
Trådstartare

12 Sep 2008 11:40
Hej Björn , nej dom låg ju där igår när jag tog kort ,hade jag vetat att du var intresserad kunde du fått dom levererade på Våler av Börje som var där och tittade .
M.v.h. #33 Lars
_________________ Lars Brandström
|
BW Motorsport
Royksund, Norge
Här sen Feb 2005
Inlägg: 37

15 Sep 2008 06:55
Har du tatt bort bildet igjen nå  og hva var priset ?? Går det å sende dem med post, til Norge
_________________ Bjorn olaf Wiik
|
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567

15 Sep 2008 12:02
Re:
| BW Motorsport skrev: | Har du tatt bort bildet igjen nå og hva var priset ?? Går det å sende dem med post, til Norge  |
sålt till mig
_________________ Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
|
BW Motorsport
Royksund, Norge
Här sen Feb 2005
Inlägg: 37

15 Sep 2008 12:13
 okey ..
Jeg får se om det kommer flere for salg
_________________ Bjorn olaf Wiik
|
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567

19 Sep 2008 10:43
fick mina m3 fjäderben idag som ja köpte av denna person. dock så fattades det en del saker för att det ska vara kompletta fjäderben som lovades,väldigt trist dåp det kostar en del pengar.
har ringt men inget svar än. hoppas han skakar fram grejerna snarast.
_________________ Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
|
Johan E
Säter
Här sen Apr 2007
Inlägg: 505

20 Sep 2008 00:09
Re:
| BRUZZE skrev: | fick mina m3 fjäderben idag som ja köpte av denna person. dock så fattades det en del saker för att det ska vara kompletta fjäderben som lovades,väldigt trist dåp det kostar en del pengar.
har ringt men inget svar än. hoppas han skakar fram grejerna snarast. |
Som jag ser det har du fått en del bonusgrejor. Har du original framvagn i övrigt så är ju det där inget du behöver. Bulten kostar inte många kronor på BMW.
_________________ ///BMW - Was sonst!
 Johan Eriksson
|
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567

20 Sep 2008 00:18
Re:
| Johan E skrev: | | BRUZZE skrev: | fick mina m3 fjäderben idag som ja köpte av denna person. dock så fattades det en del saker för att det ska vara kompletta fjäderben som lovades,väldigt trist dåp det kostar en del pengar.
har ringt men inget svar än. hoppas han skakar fram grejerna snarast. |
Som jag ser det har du fått en del bonusgrejor. Har du original framvagn i övrigt så är ju det där inget du behöver. Bulten kostar inte många kronor på BMW. |
tror inte dom har unibals fästen på bmw..
men hur tänkte du med bonusgrejer?
_________________ Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
|
Johan E
Säter
Här sen Apr 2007
Inlägg: 505

20 Sep 2008 00:51
Vet ju inte vad ni kom överens om som skulle ingå för att vara komplett men du fick ju med uniballs vilket inte finns på fjäderbenen original. Bonus. Bromsoken är ju inte gratis heller.
Det var bulten till oket jag menade som finns på BMW.
Då jag köpte mina fick jag inte med plattan under och de var inte billiga på BMW, runt tusenlappen styck.
_________________ ///BMW - Was sonst!
 Johan Eriksson
|
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567

20 Sep 2008 08:48
Re:
| Johan E skrev: | Vet ju inte vad ni kom överens om som skulle ingå för att vara komplett men du fick ju med uniballs vilket inte finns på fjäderbenen original. Bonus. Bromsoken är ju inte gratis heller.
Det var bulten till oket jag menade som finns på BMW.
Då jag köpte mina fick jag inte med plattan under och de var inte billiga på BMW, runt tusenlappen styck. |
varför yttrar du dig om du inte har en aning då!
uppenbaligenn så skulle nog bulten.okfästet etc vara me eftersom det va 1 me eller hur, annars hade ja ju inte påpekat det att den andra fattades.
du kanske ser att det inte är så mkr annat som är orginal på dessa fjäderben heller.
skiter i om bulten kostar 1 kr eller 100 kr. ska inte fattas massa grejer om det inte sägs ngt om det innan, right?
_________________ Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
|
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567

25 Sep 2008 12:02
nu har det löst sig me alla grejer.
men måste kolla me säljaren om han har haft topp tallrikarna till fjädern eller vart dom är.
_________________ Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
|
|