| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Vart får man tag på 75% lammelpaket till E30???
|
2023 besök totalt |
|
om det bara är 75% bromsverkan du är ute efter så kan säkert Peder på Mobimech hjälpa dig. Om det däremot är aluminiumhuset och hela faderullan så blir det nog värre
Kanske kan dyka upp på ebay emellanåt?
www.mobimech.com _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
|
Jag blev erbjuden en i Malmö men hade prexis köpt en . Är du interesserad kan jag höra om den finns kvar
det var en kompl. kommer ej ihåg utv men runt 5:00 Pris runt 15000. Annars kan Köhler bygga en åt dig pris över 30000. Alu huset är inget att rekomendera lagerbanorna ger sig. _________________ BMW M3 E30 Köhler 2,5 såld BMW Compact V8 BMW Z4 35is BMW 118dxdrive BMW 335i BMW 118i BMW X1 25e Ulf Wiking |
||||
|
Tänkte bara på lammelpaketet, Finns att köpa i tyskland för 8000:- lr vad det nu blir. Ska tydligen komma från BMW Motorsport och är på 75% original. Någon som har handlat där?
http://www.bmwm3shop.de/main.php?sit _________________ MVH Martin Ax BMW 2002 -72 Honda S2000 |
||||
|
Re:
Jag tror Peder (Mobimech) säljer även paket för hemmafixaren. _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
ja det gör han. 40%s satsen har jag. Peder rekomenderar den om man ska köra 1m eller längre på gata. Min bil är annars väldigt racingbetonad och har troligen vissa grepproblem pga effekten så jag tittade på 75% från början men blev avrådd från den.
_________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||||
|
Re:
Har ingen lammeldiff nu så det blir svårt att shims för att få ökad spärrverkan tyvär
_________________ MVH Martin Ax BMW 2002 -72 Honda S2000 |
||||
|
Re:
Är det med lammelpaket då lr?? _________________ MVH Martin Ax BMW 2002 -72 Honda S2000 |
||||
|
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
|
Finns ny lammelpaket för ca 4500:- på BMW men sen så måste man bygga om den till 75% och det kostar ca 4500:- så då kaske det är lika bra att köpa en färdig för 8000:- från tyskland lr hur hade ni gjort?
_________________ MVH Martin Ax BMW 2002 -72 Honda S2000 |
||||
|
_________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||
|
Re:
Gå in på BMW med något av dom här numrena men var beredd att ramla baklänges när du får höra priset. 3314 2220534 Sperrdifferential / limited slip 75% (188) 3314 2224678 Sperrdifferential / limited slip 90% (188) _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
Vart får man tag på 75% lammelpaket till E30???
|
2023 besök totalt |