| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Bromsuppgradering M3 E36 -96
|
4992 besök totalt |
|
Re:
Pean Sweden.... _________________ Robin Ansin RMS Racing Bmw Z4M -07 |
||||||||
|
Re:
Triss: Hur upplevde du Stoptech jämfört med orginal, och vilka belägg körde du med ?
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||
|
Det går inte att jämföra med original, det är stoor skillnad. Både i bromsverkan vilket då styrs av fästet i däcken, och hur de hanterade värme. De mattades aldrig, oavsett om jag körde två varv eller 22 varv på en gång.
De var hlt enkelt grymma till rena reapriset jämfört med motsvarande brembo/ap/movit kit... Jag körde med pfc97-belägg... observera att denna observation är jämfört med original-ok med slitsade skivor och orange pagid. Jämfört med exempelvis pfc97 och pfc-skivor och uppgraderad kylning till original bromsar vet jag inte hur stor skillnaden blir. _________________ Robin Ansin RMS Racing Bmw Z4M -07 |
||||||||
|
Re:
Hade du även kylning, och hur tyckte du materialet höll ? Fick du efter bankörning sunkig känsla i pedalen tack vare att bromsvätskan i oken kokat, så du var tvungen att lufta efter varje bankörning !?
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||
|
Re:
Vad blir priset? _________________ Kristoffer Klemm |
||||||||
|
Vad hände med detta kitet?
Är det testat än och kommer det att börja säljas, vad blir då priset? _________________ Conny Palm -BMWSC-BMWCS- BMW 320i BMW 330i BMW 530d http://www.garaget.org/?car=8980 |
||||||||
|
Re:
passar e46 skivorna rakt av ihop med e36-oken eller krävs det någon modifikation? _________________ Mattias Olsson | Drives: BMW m3 e36 |
||||||||
|
Vill bara fortsätta att lovorda "Stacke" och hans produkter.
Jag åker en säsong till på mina PFC skivor. obetydligt slitna efter nästan 300 varv på Ringen. Har åkt slut på tre uppsättningar belägg, Carbotech XP8 och XP 10. Ytterligare en supernöjd kund! Nicklas Strid BMW M3 GT _________________ Nicklas strid BMW M2 BTG-Räser Porsche 964 Turbo -92 |
||||||||
|
Re:
Samuel har kört med detta kitet i sommar så utprovat är det nog. _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||||||
![]() |
Skruva banåkabil
Bromsuppgradering M3 E36 -96
|
4992 besök totalt |