Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: fraktutrymme i containrar Florida - STHLM
2538 besök totalt
Karl Tyrén
Täby
Här sen Nov 2005
Inlägg: 18


Trådstartare
S: fraktutrymme i containrar Florida - STHLM

Enligt titel.

Vi har utrymme över i så gott som samtliga containrar vi skickar som skulle kunna användas till ngt vettigt istället för att gå tomt, med tanke på miljödebatter och allt!

Ring/maila om ni vill utnyttja utrymmena, vi kan även hjälpa till med landfrakt inom USA om det skulle behövas.

OBS! det får inte plats någon bil men väl motorcyklar eller delar osv..
Vi lastar två burkar i veckan löpande så det är inget speciellt datum att tänka på.
Sakerna kommer till Södertälje eller frihamnen i stockholm.
Vi sköter förtullning.

Pris från 2000:- (ex. en uppsättning hjul)

karl.tyren@autoagito.se

08-630 10 55 (09-18)

_________________
K. Tyrén
Citera
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005
Inlägg: 4017



Massvis med Gula Pagid RS29 t.ex

Är det billigare med r-däck därborta??
Ett lager av lämpliga dimensioner kanske??

_________________
Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447
PCS 9581 / BMWSC 650
BMW M3 E46 SMG 2002
Citera
Karl Tyrén
Täby
Här sen Nov 2005
Inlägg: 18


Trådstartare
Jo däck är ju poppis...
Man lär ju inte bli bjuden på Michelin Sveriges julbord men...

Michelin PSC 255/40-17 $258 st (idag 1775:-)

Jag är osäker på lagarna king detta att gå förbi gen.agent men eftersom mitt företag aldrig säljer däcken ser jag det som att jag borde ha ryggen fri.

Finns säkert andra bra siter men jag använder www.tirerack.com


Väl mött!

_________________
K. Tyrén
Citera
Staffan Bergholm
Täby
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2324



Hej, jag skulle verkligen vara intresserad av att köpa plats till hösten/vintern då jag nog kommer att köpa lite plastdetaljer.

_________________

Staffan Bergholm, 911 TURBO -91
Citera
Dea
Göteborg
Här sen Mar 2003
Inlägg: 854



Däcken kändes klart intressanta.

Vad tar du per kilo /m3 eller liknande för frakten?
Hur löser man landfrakt till själva containern ?

/Dea

_________________
Andreas Olsson

Porsche 944 TURBO -90
PCS #9245
Citera
Karl Tyrén
Täby
Här sen Nov 2005
Inlägg: 18


Trådstartare
Bumpar lite
La in ny info i första inlägget också.

_________________
K. Tyrén
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Jag skulle vilja ha hem ett reparationskit till min Zodiac gummibåt från Tuff-coat.
Det är inget som saluförs i Sverige men är ett helt grymt sätt att få en gammal risig gummibåt att bli som ny igen.

Hur gör jag?
Jag finns ju i GBG, blir det extra krångligt?


_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
SÄLJES
S: fraktutrymme i containrar Florida - STHLM
2538 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande