| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: fraktutrymme i containrar Florida - STHLM
|
2538 besök totalt |
|
S: fraktutrymme i containrar Florida - STHLM
Enligt titel. Vi har utrymme över i så gott som samtliga containrar vi skickar som skulle kunna användas till ngt vettigt istället för att gå tomt, med tanke på miljödebatter och allt! Ring/maila om ni vill utnyttja utrymmena, vi kan även hjälpa till med landfrakt inom USA om det skulle behövas. OBS! det får inte plats någon bil men väl motorcyklar eller delar osv.. Vi lastar två burkar i veckan löpande så det är inget speciellt datum att tänka på. Sakerna kommer till Södertälje eller frihamnen i stockholm. Vi sköter förtullning. Pris från 2000:- (ex. en uppsättning hjul) karl.tyren@autoagito.se 08-630 10 55 (09-18) _________________ K. Tyrén |
|
Jo däck är ju poppis...
Man lär ju inte bli bjuden på Michelin Sveriges julbord men... Michelin PSC 255/40-17 $258 st (idag 1775:-) Jag är osäker på lagarna king detta att gå förbi gen.agent men eftersom mitt företag aldrig säljer däcken ser jag det som att jag borde ha ryggen fri. Finns säkert andra bra siter men jag använder www.tirerack.com Väl mött! _________________ K. Tyrén |
|
Jag skulle vilja ha hem ett reparationskit till min Zodiac gummibåt från Tuff-coat.
Det är inget som saluförs i Sverige men är ett helt grymt sätt att få en gammal risig gummibåt att bli som ny igen. Hur gör jag? Jag finns ju i GBG, blir det extra krångligt?
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
![]() |
SÄLJES
S: fraktutrymme i containrar Florida - STHLM
|
2538 besök totalt |
