| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Hur hittade du hit till rejsa.nu???
|
1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (4756 totalt) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
|
Jag tror jag ramlade in här genom zatzy.com och tyckte först det verkade som ett lite för SLC-inriktat forum så jag reggade mig bara och skrev inte så mycket. Men efter ett litet tag så blev jag sedan fast när de intressanta disskusionerna kom igång och jag insåg att det fanns oändligt mycket mer vettiga människor här än på många andra forum...att statistiken sedan försämrades när jag började skriva, det är en helt annan sak.
|
|
|
|
Jag såg nån länk på Saab Turbo Club of Sweden, troligen om nåt med kurvtagningsteknik eller nåt annat matnyttigt i Info&Arkivet. Reggade mig dock inte förrän jag seriöst började fundera över hur fjädrar, dämpare och krängingshämmare inverkade på min framfart i STCS's konbanor...
Tror jag skyller på DanneT16 eller Jet.
Trevligt är det iaf! Skoj folk på träffen (bara 1 än så länge!) var det oxå, gav mersmak!
_________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
|
Kryssade i "du bad mig..." vilket inte är helt osant.
Du satte upp en forumavdelning för BMWSC och bad oss kolla in det. Rejsa.nu följde med paketet så att säga. /Gunnar _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
|
Hmm, kommer inte ihåg hur jag hittade hit.
Jag tror jag sökte på något på nätet och simslabim så var jag här
Finns kopiöst mycket kunskap här och helt fritt från märkeshysterin, för det mästa och ALLA bjuder på den kunsk de har.
Ett syveränt forum vad gäller att hålla bilkräket på vägen _________________ Johan Sjölinder |
|
Kommer inte ihåg... Det var 7:e November såg jag. Kan ha varit Lennart Mäkinen som ledde in mig på den här banan.
(!!)
|
|
såg länk på zatzy ... vilket har resulterat i att jag helt slutat läsa där och bara kollar in detta forumet
*undrar varför*
|
|
Slirade nog in via Zatzy-länk till banåkarkalendern, och upptäckte sen en dag att det börjat växa, och sen dök forumet upp ochherregud jag är ju en av de 20 äldsta här!!! ytterligare en spik i kistan på min åldersnoja
Sen råkade man ju bli skriftbidragsgivare och annat också...
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
|
Snubblade på en länk inne på zatzy.com och började hänga lite här,
senare såg jag även att nån la upp en annons på MR ABARTH's bil när den var till salu och alla dumma frågor och tankar om bil och hur den var konstruerad. "Hur kul kan de va med en framhjulsdriven gocart", "vad kan en sån göra på 402m" eller "framhjulsdriven? nä bakhjulsdriven är den väl" då gjorde jag det ända rätta och konventerade helt och hållet!
Tråden jag nämde... http://forum.zatzy.com/showthread.ph |
![]() |
Allmänt banåkaforum
Hur hittade du hit till rejsa.nu???
|
1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (4756 totalt) |