Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 4737 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tror jag såg en länk via www.alfaromeo.org eller www.alfapower.nu om R-Däck sammanställningen.
Märkte att besökarna inte hade några fördomar om vad man åkte i så numera läser jag ganska ofta. Riktigt kul att slippa höra en j-a massa sk*t om sitt bilmärke iaf ![]() ![]() _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
Guilty as charged ![]() Blev ombedd att kika, så det gjorde jag.. ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
Kommer inte ihåg hur jag hamnade här. Tror att det var genom nån länk på zatzy.com . I början så lusläste jag på forumet men med tiden så insåg jag att det var rätt forum som passade mig. Mycket nyttigt infå här och trävligt folk. Är glad att slippa andra forum med massa besservissar.
![]() ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
Haha, såg just att jag reggade mig som nummer 75...
![]() Ni som inte hajjar följer länken: Klicka! In your face Kunta! ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
*Slap* För er andra som inte har förstått det så har jag en myyyyycket snabbare 75:a. Som dessutom har STARTNUMMER 75 på sig. Eat my shorts ![]() Nu har ni hört två högljudda Alfa ägare iaf. Tror vi är en 4-5st på forumet här. _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
Även jag måste medge att jag kom hit samma väg, var bara tvungen att vänta till någon annan hade brutit isen så att säga. Hoppas att man inte blir portad nu bara ![]() |
Jag hittade hit via http://www.bmwpower.nu
Har läst en del här en kortare tid och fann det mycket lärorikt! ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
Min bror drog in mig.
Började läsa lite mer ingående när jag köpte min bil. och nu går det inte slita sig, kollar var 10:e minut om någon har skrivit ![]() ![]() ![]() |
Det var google som dirigerade mig hit! Letade efter banlayouter/spårval. Passade givetvis på att göra intagningsprovet (kuggade:bang2:) och sen blev jag kvar...
Hade iofs hört talas om siten förr men aldrig gjort några längre besök. _________________ /Kristian Elisson |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 4737 besök totalt |