| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Såld
|
1412 besök totalt |
|
Köpte den i förra veckan, men eftersom lampan för laddningen börjat flimra orkar jag inte. Förra ägarens annons: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Det kan vara glappkontakt eller fel på generatorn...eller nåt annat... Prisidé: 7000 kr med sommar och vinterdäck. Lennart 0708-224113 _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
|
|
||
|
(Jag är förra ägaren)
Laddlampan har flimmrat förr. Efter långkörning på motorväg när man saktar in mot ett rödljus (när batteriet borde vara fullt). Nu kan jag inte minnas när jag såg den senast, (jag hade helt glömt bort det). Jag har eftersom detta varit ända symptom på laddproblem (och sällan) inte sätt det som något direkt problem/fel utan bara "äldre bil"/falskt larm. Jag tror inte det är något att bry sig om överhuvudtaget. Kanske skulle man ta att byta fläktremmen (eller spänna den kanske), den skriker ju lite ibland. Jag hade tex aldrig problem med att starta när den gick som bruksbil i vintras. (Fick en fråga över pm, så jag svarar här). Lustigt nog är porschen den enda bil jag haft som alltid, utan undantag, startat. _________________ Markus Ålind |
||
|
Mycket riktigt var det efter långkörning på motorväg det flimrade i lampan. Har inte kört bilen efter det. Får väl ta en tur imorgon och se vad den säger.
Jag har tillräckligt att göra med BMWn så att skruva med en till bil känns inte intressant. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
|
Re:
Nää, inte jag... Fast jag är sugen. om den finns kvar framåt helgen ska jag kanske överväga saken.
|
||
|
Skrik till om bilen inte säljs när det var tänkt. Kunde vara kul att äga nåt annat än Opel en gång
Jag nås på 070-4748669 eller 08-6801176 Måste hitta plats till den men det är såna problem som bara måste lösas _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||
![]() |
SÄLJES
|
1412 besök totalt |