Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2763 besök totalt |
Fernando Alonso testar Nordschleife
Klicka på länken i första inlägget. http://forums.autosport.com/showthre _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
Hans passagerare... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
Närdå?.. Ser inte vad du menar... _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||||||
Re:
2.08 in i filmen i Hatzenbach III kör han om en röd Golf med gul motorhuv. 3.05-08 in i filmen kör han av vid PitStop Grune Hölle, och då är Golfen där, c:a 150 m bakom. Inte illa! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Haha, jag tolkade det också som att hon körde av banan, dvs kraschade bakom honom ![]() ![]() |
||||||
Re:
Jag trodde att du menade att hon brakade av i karusellen eller nåt i den stilen. Men då är jag med ![]() _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||||||
Riktigt roligt ser han ut att ha i alla fall. Eller tycker inte ni det? Pfort går det iaf med tanke på omStändigheterna. Tror han kommer köra där fler gånger....
![]() ![]() ![]() https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Robin Ansin RMS Racing Bmw Z4M -07 |
||||||
Re:
Jaja, nu fick vi lite mera spanska översättningar i min länk... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Med all säkerhet kommer han köra med oss nu till helgen på RMAs ringen event, vi kommer endast va ca 100-130 bilar på ringen under två dagar(inga MC o s v). Denna film är ju från just RMS trackday. Eftersom Alonso nu kör ett annat märke i F1 så kommer han enligt uppgift köra med oss, ja gissa vilken bil......MB CLK Blackline AMG 63
![]() Det roliga med den bilen är ju förutom att den är the shit och har 500+hk så går den orginal på corsa r-däck ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Re:
Racerchaffisen Markus Lungstrass körde ut 20 m bakom mig i en svart CLK 63 AMG Black Series häromsistens. Jag släppte förbi honom efter Hocheichen, men låg fortfarande 30 m bakom honom i Bergwerk och då hade han ändå bakvagnssläpp i Flugplatz och driftade genom Adenauer Forst så så där jättesnabba verkar inte de där AMG-Mercorna vara... ![]() ![]() Till historien hör att han skjutsade runt någon uppspacklad VIP-tant och säkerligen höll igen rejält här och där, men storyn blir ju liksom inte lika cool om jag avslöjar detta! ![]() _________________ Nordschleife: 626 varv |
||||||
Re:
Risken är väl som vanligt att han knappast lär/får köra fullt ![]() ![]() ![]() Tvivlar på att en F1-förare gillar att bli omkörd av en CSL med 150 hk mindre ![]() ![]()
Äh säg som det var Christian, det var ju en Merca nu och inte en Renault, det var ju därför du kunde hänga på ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
Härlig historia ![]() Skulle gissa att CLK blackline borde gå runt på ca samma tid som 997 Turbon med Horst, alltså ingen match för CSL ![]() Ser jag Alonso kommer han få smaka på CSLen ![]() Sitter o Lunchar på Pistenklause, F1orna ylar över hela området ![]() Stämningen bygger upp, byn är härlig under F1 ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Jag vill också vara där, verkar kul med två dagar utan hojjar
![]() Kör nu vad tyget håller för, ser fram emot ett par snabba varv på film och kanske en driftbox fil så man kan gämnföra med egen och lära sig något ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||||
Re:
Daniel, skicka mig ett PM med din mail. Tror jag har ett 7.48 varv i min mailbox. _________________ Johan Bergin |
||||||
Hej,
Jag var där när Fernando körde och Renault teamet spelade in en reklamfilm för 2007s Laguna härom dagen. Jag och min frun stod där och tittade på Fisichella och Kovalainen i depån ( vi väntade på att banan skulle öppna) när en AMG Merca kom flygande in i depån med brinnande bakbromsar, haha. Eftet en snabb glutt på föraren var det lätt att konstatera att det var Fernando som körde hehe. Hela Renault temat skrattade glatt liksom vi övriga. :-) _________________ Joakim Adolfson |
||||||
Här är lite bilder från GP-depån när F1 förarna leker.
![]() http://www.f1-live.com/f1/en/photos/ ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2763 besök totalt |