Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Fernando Alonso testar Nordschleife
2763 besök totalt
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Trådstartare

Klicka på länken i första inlägget.

http://forums.autosport.com/showthread.php?s=4ecd6c62a689cd246c717f865 . . . .

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005

Kul, såg ut som tjejen i röda Golfen körde av banan precis bakom F1 Mästarn!!

Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Han verkar i alla fall vara barnsligt förtjust i att ratta runt Nordslingan.

Citera
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005

Re:

Sörpan skrev:

Ja, vem är inte det

Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

Qvisfr skrev:
Sörpan skrev:

Ja, vem är inte det

Hans passagerare...

Citera
Åke Wallebom
Åkersberga
Här sen Dec 2002

Re:

Qvisfr skrev:

Närdå?.. Ser inte vad du menar...

qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005

Re:

Åke Wallebom skrev:
Qvisfr skrev:

2.08 in i filmen i Hatzenbach III kör han om en röd Golf med gul motorhuv.
3.05-08 in i filmen kör han av vid PitStop Grune Hölle, och då är Golfen där, c:a 150 m bakom.

Inte illa!

Citera
Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006

Re:

Qvisfr skrev:
Åke Wallebom skrev:
Qvisfr skrev:

3.05-08 in i filmen kör han av vid PitStop Grune Hölle, och då är Golfen där, c:a 150 m bakom.

Inte illa!

Haha, jag tolkade det också som att hon körde av banan, dvs kraschade bakom honom tänkte att du satt å såg syner...

Åke Wallebom
Åkersberga
Här sen Dec 2002

Re:

Qvisfr skrev:

Inte illa!

Jag trodde att du menade att hon brakade av i karusellen eller nåt i den stilen. Men då är jag med

graFFe
Norrköping
Här sen Jul 2004

Hehe
"*unka r*nka ru*ka run*a" vid 3:17
Betyder tydligen "aldrig" på spanska.
Citera
triss
Visby, Stockholm
Här sen Jun 2005

Riktigt roligt ser han ut att ha i alla fall. Eller tycker inte ni det? Pfort går det iaf med tanke på omStändigheterna. Tror han kommer köra där fler gånger....

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=4449&postdays=0&postord . . . .

Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

triss skrev:
Riktigt roligt ser han ut att ha i alla fall. Eller tycker inte ni det? Pfort går det iaf med tanke på omStändigheterna. Tror han kommer köra där fler gånger....

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=4449&postdays=0&postord . . . .

Jaja, nu fick vi lite mera spanska översättningar i min länk...

Citera
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004

Med all säkerhet kommer han köra med oss nu till helgen på RMAs ringen event, vi kommer endast va ca 100-130 bilar på ringen under två dagar(inga MC o s v). Denna film är ju från just RMS trackday. Eftersom Alonso nu kör ett annat märke i F1 så kommer han enligt uppgift köra med oss, ja gissa vilken bil......MB CLK Blackline AMG 63

Det roliga med den bilen är ju förutom att den är the shit och har 500+hk så går den orginal på corsa r-däck

Wimbach
Här sen Aug 2004

Re:

Göte RS6 Sjögren skrev:
Eftersom Alonso nu kör ett annat märke i F1 så kommer han enligt uppgift köra med oss, ja gissa vilken bil......MB CLK Blackline AMG 63
Det roliga med den bilen är ju förutom att den är the shit och har 500+hk så går den orginal på corsa r-däck

Racerchaffisen Markus Lungstrass körde ut 20 m bakom mig i en svart CLK 63 AMG Black Series häromsistens. Jag släppte förbi honom efter Hocheichen, men låg fortfarande 30 m bakom honom i Bergwerk och då hade han ändå bakvagnssläpp i Flugplatz och driftade genom Adenauer Forst så så där jättesnabba verkar inte de där AMG-Mercorna vara...

Till historien hör att han skjutsade runt någon uppspacklad VIP-tant och säkerligen höll igen rejält här och där, men storyn blir ju liksom inte lika cool om jag avslöjar detta!

Täby
Här sen Apr 2006

Re:

Göte RS6 Sjögren skrev:
Med all säkerhet kommer han köra med oss nu till helgen på RMAs ringen event, vi kommer endast va ca 100-130 bilar på ringen under två dagar(inga MC o s v). Denna film är ju från just RMS trackday. Eftersom Alonso nu kör ett annat märke i F1 så kommer han enligt uppgift köra med oss, ja gissa vilken bil......MB CLK Blackline AMG 63

Risken är väl som vanligt att han knappast lär/får köra fullt thumbs down Du får se till å åka bakom honom om du får chansen och ligga å stressa honom så det blir lite tempo
Tvivlar på att en F1-förare gillar att bli omkörd av en CSL med 150 hk mindre Dessutom med ett amatörproffs bakom ratten

Christian Eick skrev:

Racerchaffisen Markus Lungstrass körde ut 20 m bakom mig i en svart CLK 63 AMG Black Series häromsistens. Jag släppte förbi honom efter Hocheichen, men låg fortfarande 30 m bakom honom i Bergwerk och då hade han ändå bakvagnssläpp i Flugplatz och driftade genom Adenauer Forst så så där jättesnabba verkar inte de där AMG-Mercorna vara...
Till historien hör att han skjutsade runt någon uppspacklad VIP-tant och säkerligen höll igen rejält här och där, men storyn blir ju liksom inte lika cool om jag avslöjar detta!

Äh säg som det var Christian, det var ju en Merca nu och inte en Renault, det var ju därför du kunde hänga på Det rimmade visst...

Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004

Re:

Christian Eick skrev:
Göte RS6 Sjögren skrev:
Eftersom Alonso nu kör ett annat märke i F1 så kommer han enligt uppgift köra med oss, ja gissa vilken bil......MB CLK Blackline AMG 63

Härlig historia
Skulle gissa att CLK blackline borde gå runt på ca samma tid som 997 Turbon med Horst, alltså ingen match för CSL
Ser jag Alonso kommer han få smaka på CSLen
Sitter o Lunchar på Pistenklause, F1orna ylar över hela området regnat hänger i luften, härligt.
Stämningen bygger upp, byn är härlig under F1 thumbs up

Jonstorp
Här sen Jul 2003

Jag vill också vara där, verkar kul med två dagar utan hojjar
Kör nu vad tyget håller för, ser fram emot ett par snabba varv på film och kanske en driftbox fil så man kan gämnföra med egen och lära sig något

Kör BMW
Citera
jbergin
Stockholm
Här sen Jul 2005

Re:

Daniel Gudmundsson skrev:
Jag vill också vara där, verkar kul med två dagar utan hojjar
Kör nu vad tyget håller för, ser fram emot ett par snabba varv på film och kanske en driftbox fil så man kan gämnföra med egen och lära sig något

Daniel, skicka mig ett PM med din mail. Tror jag har ett 7.48 varv i min mailbox.

Vallentuna
Här sen Mar 2003

Hej,

Jag var där när Fernando körde och Renault teamet spelade in en reklamfilm för 2007s Laguna härom dagen. Jag och min frun stod där och tittade på Fisichella och Kovalainen i depån ( vi väntade på att banan skulle öppna) när en AMG Merca kom flygande in i depån med brinnande bakbromsar, haha. Eftet en snabb glutt på föraren var det lätt att konstatera att det var Fernando som körde hehe. Hela Renault temat skrattade glatt liksom vi övriga.

:-)

Motala
Här sen Dec 2002

Här är lite bilder från GP-depån när F1 förarna leker.

http://www.f1-live.com/f1/en/photos/2007/index_gpnurburgring_61.shtml

Nürburgring
2763 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande