Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (5478 totalt) |
Svensk sportbil!
Är det bara jag som inte hört talas om "Design by Ulf" ? Han håller visst på att utveckla en riktigt intressant bil, Acid!!! I Sverige ![]() ![]() ![]() Hur fräck som hellst! ![]() ![]() Självklart med hayabusamotor ![]() ![]() Faktasidan verkar lite bisarr dock..... Mer info på: http://www.sensor-racing.com/ _________________ //Mattias Gripenland |
||||
Aciden är ju så brutal så det finns inte !!!
![]() ![]() ![]() |
||||
Ingen aning! Mania Spyder är en öppen bil av Ulfs design men den är avsedd för Vw bubbla komponenter har jag för mig. ![]() Den säljs av Dahlhems. _________________ //Mattias Gripenland |
||||
Jepp streamster hette den ja, den nya bil påminner lite om den fast den har vare sig tak eller skärmar, Wheelster hette den tydligen... Träligt det där med utebliven leverans av Sensorn CJ hoppas det löser sig på ett bra sätt. |
||||
Tror det var denna mkt snygga skapelse som fanns på Mantorp under STCC-helgen senast.
Som sagt, otroligt fräs och svarvjobb. Men när jag frågar om "rekomenderad" egenfrekvens för den gatreggade varianten samt varför man inte kan ändra infästningarna för länkarmarna såg han klart "fågelholk" ut. Följt av ett besvärat kroppsspråk, det stod ganska mkt folk runt och lyssnade. Egenfrekvens visste han inte vad det var, det mäktes tydligt. "Varför skulle man vilja ändra höjden på infästningarna? Allt är ju taget från en Lotus!" När jag svarade "Trixa med Rollcentra bla." Såg han nästan sur ut då han nog inte visste riktigt vad detta var heller... Det var ungefär här jag gick. ![]() Designa bilar (utsidan) är inte samma sak som att fixa det under skalet... ![]() |
||||
Hehehe, som sportbilstillverkare ![]() ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (5478 totalt) |