| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Bilder fra Ringen 8-12 juli
|
2694 besök totalt |
|
_________________ Knut-Erik Sandin 9:50 2016 BMW 420i Gran Coupé M-Sport 9:26 BTG Suzuki Swift Stage 2 Rent4Ring ///M Fruede am Fahren |
||||||||
|
Re:
De fleste bildene fra turistkjoringen er tatt ved Bergwerk eller Adenauer Forst, ellers er det tatt på litt forskjellige steder rundt hele sloyfa. Takk for alle fine tilbakemeldinger på bildene!
K-E _________________ Knut-Erik Sandin 9:50 2016 BMW 420i Gran Coupé M-Sport 9:26 BTG Suzuki Swift Stage 2 Rent4Ring ///M Fruede am Fahren |
||||||||
|
Re:
M-XX2153 är väl en M3 cab, nya modellen. DAU0684 tror jag är den nya Nissan Skyline som testas för fulla muggar på Nordschleife Den tokmaskerade VX56ENR har jag ingen aning om vad det är men det vet säkerligen någon annan
|
||||||||
|
Re:
DAU0684 är inte nya Nissan Skyline utan Lexus/Toyotas nya superbil. VX56ENR ser ut som någon "performance"-variant på Lexus GS430 om jag inte ser helt fel. _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||||||
|
Re:
M-XX 2153 er nok den nye MB E-klasse DAU0684 er Lexus j VX56ENR er en ny Jaguar, C-XF K-E _________________ Knut-Erik Sandin 9:50 2016 BMW 420i Gran Coupé M-Sport 9:26 BTG Suzuki Swift Stage 2 Rent4Ring ///M Fruede am Fahren |
||||||||
|
Re:
Får be om ursäkt å skylla mina urusla svar på att Lennart inte orkade lägga med bilder på de bilar han undrade över utan endast regnr Det var ju en del bilder så det var inte lätt att försöka komma ihåg de exakta regnumrena
Nu vet vi iaf
|
||||||||
Trevliga bilder! Flera på min framfart men den gröna BMW M3:an minns varven med Audi S5:an och Minisarna........ vill åka dit snart igen!
/ John _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||||||
|
Re:
Häng på oss Skåningar ner 31/8-2-/9 vet ja
_________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||||
|
Trevliga bilder!
http://home.online.no/~kn-sand//ring Vad är det han har vid hjulen? _________________ /David Johansson |
||||||||
|
Re:
Någon form av mätutrustning, det brukar se ut så där när biltillverkarna är där å testar
|
||||||||
|
Re:
Takk for det
Jeg bruker Canon EOS 350 med standard 18-55 objektiv. _________________ Knut-Erik Sandin 9:50 2016 BMW 420i Gran Coupé M-Sport 9:26 BTG Suzuki Swift Stage 2 Rent4Ring ///M Fruede am Fahren |
||||||||
![]() |
Nürburgring
Bilder fra Ringen 8-12 juli
|
2694 besök totalt |