Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2694 besök totalt |
_________________ Knut-Erik Sandin 9:50 2016 BMW 420i Gran Coupé M-Sport 9:26 BTG Suzuki Swift Stage 2 Rent4Ring ///M Fruede am Fahren |
||||||||
Re:
De fleste bildene fra turistkjoringen er tatt ved Bergwerk eller Adenauer Forst, ellers er det tatt på litt forskjellige steder rundt hele sloyfa. Takk for alle fine tilbakemeldinger på bildene! ![]() K-E _________________ Knut-Erik Sandin 9:50 2016 BMW 420i Gran Coupé M-Sport 9:26 BTG Suzuki Swift Stage 2 Rent4Ring ///M Fruede am Fahren |
||||||||
Re:
M-XX2153 är väl en M3 cab, nya modellen. DAU0684 tror jag är den nya Nissan Skyline som testas för fulla muggar på Nordschleife ![]() Den tokmaskerade VX56ENR har jag ingen aning om vad det är men det vet säkerligen någon annan ![]() |
||||||||
Re:
DAU0684 är inte nya Nissan Skyline utan Lexus/Toyotas nya superbil. VX56ENR ser ut som någon "performance"-variant på Lexus GS430 om jag inte ser helt fel. _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||||||
Re:
M-XX 2153 er nok den nye MB E-klasse DAU0684 er Lexus j VX56ENR er en ny Jaguar, C-XF K-E _________________ Knut-Erik Sandin 9:50 2016 BMW 420i Gran Coupé M-Sport 9:26 BTG Suzuki Swift Stage 2 Rent4Ring ///M Fruede am Fahren |
||||||||
Re:
Får be om ursäkt å skylla mina urusla svar på att Lennart inte orkade lägga med bilder på de bilar han undrade över utan endast regnr ![]() ![]() Nu vet vi iaf ![]() ![]() |
||||||||
![]() / John _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||||||
Re:
Häng på oss Skåningar ner 31/8-2-/9 vet ja ![]() ![]() _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||||
Trevliga bilder!
http://home.online.no/~kn-sand//ring Vad är det han har vid hjulen? _________________ /David Johansson |
||||||||
Re:
Någon form av mätutrustning, det brukar se ut så där när biltillverkarna är där å testar ![]() |
||||||||
Re:
Takk for det ![]() Jeg bruker Canon EOS 350 med standard 18-55 objektiv. _________________ Knut-Erik Sandin 9:50 2016 BMW 420i Gran Coupé M-Sport 9:26 BTG Suzuki Swift Stage 2 Rent4Ring ///M Fruede am Fahren |
||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2694 besök totalt |