Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1999 besök totalt |
Förvaring av saker i depån?
Hej! Ska ev. ner till ringen nästa vecka och grunnar lite på om jag ska släpa med mig R puckarna. Frågan är ju ifall man får ha "fintofflorna" i fred medans man är ute och lägger gummi på banan? Ni som har varit där tidigare, hur brukar folk göra när de byter däck osv osv? Av gammal vana trogen så vill jag väl säkert ha med mig halva garaget ner i rädsla för att köra sönder ngt ![]() Mvh Magnus ![]() _________________ Magnus Molund Stallbackamoppe 375hk/465Nm |
||||
Re:
Ska du bara byta lite däck så funkar nog i princip alla hotell vid banan, möjligen undantaget Dorint.. ![]() Här några bilder från Staffans B's underbara biltråd, en helt normal dag på hotellparkeringen vid Ringen: ![]()
_________________ -- |
||||
Det såg ju trefligt ut! =) Jaja då är det formodligen ingen som tittar snett på mig då kan jag förstå. Är det problem med att lämna saker "obevakat"? Tycker ju alla borde vara där av en och samma anledning men...
/M _________________ Magnus Molund Stallbackamoppe 375hk/465Nm |
||||
Sitter och läser mer och mer blad trådarna här och blir bara mer sugen på att åka ner! Har ngn koll på hur många balubas som brukar gå åt till en sån här "field trip"?
![]() _________________ Magnus Molund Stallbackamoppe 375hk/465Nm |
||||
På Hotel Rieder http://www.hotel-rieder.de Finns ett garage med plats för båbe hjul och verktyg. Om man inte orkar skruva av och på hjulen själv kan man låta Ring-racing göra det, då kan man låta hjulen ligga där. Dom har alltid öppet när banan är öppen.
_________________ Daffy Wallerius ____ ___ |
||||
Re:
Har precis mailat hotellet med lite frågor om pris och tillgänglighet under nästa vecka, hppas på det bästa! ![]() _________________ Magnus Molund Stallbackamoppe 375hk/465Nm |
||||
en 15-20 Balubas plus slitage delar till bilen. Kostar en del att resa ner....... det går massor med bensin. Givetvis hänger mycket på hur många varv du tänkt köra? Men det är värt varenda krona
![]() _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1999 besök totalt |