| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW Z3 M Coupé -99 *SÅLD*
|
10584 besök totalt |
|
S: BMW Z3 M Coupé -99 *SÅLD*
Nu är bilen till salu!
Biltråd: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Lite fakta: Snart 8000 Mil Nyss oljeservad (alla gröna tända) (nästa är insp.2) Import -01 Extra oljeservad Tre ägare i sverige (ink. mig) M-testad innan köp (protokoll finnes) Vanos bytt (03? nu sachs-vanos som inte går sönder) Kompletta handlingar (fullstämplad servicebok, alla kvitton, servicepapper, mm.) Allt original (enbart bmw-originaldelar) med pirelli p-zero (225/45 fram, 245/40 bak) Harman-Kardon HiFi-ljudpaket med slot-cd, ej baslåda Aldrig vinterkörd Vinterpaket Takräcke (! )
AC (funkar) Farthållare Allt som inte är med i nedanstående lista fungerar perfekt. Samtliga fel, jag är pedantisk men detta är de småfel jag märkt: Liten buckla på förardörren (ej hål i lack) Belysning för fläktreglage, en lampa sönder Höger bakfälg repad Däck på uppehället (3mm bak, 5mm fram) Vet ej om strålkastarspolarna funkar Liten spricka i gummilist på passagerarsidan Frontspoiler repad undertill Kjolar blästrade från lack vid hjulsprutet (lilla vecket mot hjulhuset) 2 små repor på bakkjolen Ventiljustering behövs för helt tyst motor (mek. lyftare, ej idé innan insp.2 (där det ändå görs) enl bmw-service) Tak och stolpe på förarsida omlackat (pga repor, förra ägaren) 190 000:- eller byte mot något banvänligt (t ex en gatlegal e30 318is med fullbur och diffbroms) och pengar, kom med förslag. Spekulanter kommer inte bli besvikna. PM, skriv i tråden eller ring 0707 257788 Säg att ni såg annonsen på rejsa.nu!. Endast seriösa spekulanter tack _________________ Bear G |
||||
|
Även jag sällar mig i skaran som intygar att denna bilen är vansinnigt fin.
Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||
|
|
||||
|
Re:
Det var väl just det...att jag inte är i ett köpläge på en sådan leksak.
|
||||
|
Re:
Kan ju visa den för dig iom du bor nära (iaf. Om du är lite intresserad). is:en är ju som sagt intressant som inbyte _________________ Bear G |
||||
|
Re:
AL:s "Vill ha"-nivå:
Björn vid syn av is:
Kom du förbi och visa bilen så ska jag visa hur länge (läs kort) tid bakdäck kan hålla...jag har vanan inne från andra M-bilar jag fått leka drifting med.
Vad min lilla "familj" behöver är en kombi-BMW, med hälften av M-coupens effekt, dragkrok och lite mindre av "jag blir nervös varje gång jag ställer ifrån mig bilen för att ngn ska sätta en dörr i sidan på den"-kännsla. Ursäkta OT. Vill du prova en halvknarrig is är det bara att säga till.
Dock inte mkt godis på den för stunden...dock glappa silentblock.
|
||||
|
Re:
Ja, jag vart ju ombedd av någon.
Den gule kördes utan sånna dumheter såklart...den hade ju bra däck.
|
||||
|
Re:
Har du inte bytt dom ännu
Ingen ide att sälja något billigt åt dig. Mycket snack och lite verkstad
Ursäkta trådkapningen
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
|
Re:
Verktyg för att byta dom har han också lånat
_________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
|
Släppt till blocket. OBS! säg att ni såg annonsen på rejsa.nu!!!
http://www.blocket.se/vi/12593053.ht När ni ändå tjötar om det så är silentblocken nybytta. EDIT: Människor på blocket är hungriga, så skynda om ni är intresserade. _________________ Bear G |
||||
|
Re:
Här har man missat påhopp ser jag! >
Nu har det skaffats bruksbil, och garaget är det tillträde till inom en månad, så ska det bli ändring på den saken. Du ska inte sälja länkarmsbussningarna du hade?
|
||||
|
Re:
Hmm... hmmmm.... Alfa GTV Mngh-Turbo extra deluxe? |
||||
![]() |
SÄLJES
S: BMW Z3 M Coupé -99 *SÅLD*
|
10584 besök totalt |

